אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חוקרים פרטיים - העלות של גילוי האמת

 

כל חוקר פרטי שבא  לחקור מצב כלשהו ואת זה הוא למעשה יספר לכל לקוח כבר בישיבה הראשונה. ייתכן שהחקירה יכולה להיות קצרה והתשלום עליה יכול שיהיה נמוך, ברם על הקליינט לשאת בחשבון, שקייo סיכוי שהחקירה תתפתח, תסתעף ותימשך תקופה ארוכה. ככל שהיא תימשך יותר , כך  העלות שלה תגדל.

 

במאמר זה ננסה להציג לכם מספר דוגמאות לעלויות של חקירות מגוונות. לפני נתחיל נרצה לכתוב, קודם כל, לא קיימים מדובר כאן במחירים קבועים וכל חוקר פרטי ירצה מחיר כסף מיוחד על פעילותו. שנית, קיימים חוקרים שמעדיפים לעבוד בצורות שונות ומשונות, הכול על פי שעות או לחילופין גלובאלי, מכאן שמחירון זה איננו בהכרח דומה למחירון שלהם. בסוף המאמר נספר מספר דוגמאות, באיזה אופן אפשר להוזיל עלויות, איך נמדד מחיר חקירה וכדו'.

 

כדאי להדגיש רק מההצעה הכספית של בלש פרטי תעבור שינויים עם הזמן, כיוון חוקר פרטי דורש גם הכול על הוצאות מגוונות, למשל על נסיעות, מכשירי כתיבה, שימוש בכלי רכב, צורך וכדומה. חשבון עלויות זה נמדד לפעמים מראש עם זה בעזרת מחיר שהוסכם עליו שישולם ביחד עם זה על ידי הסכמה על שכר הוצאות רבות.

 

כמו שציינו אין מחירון של חוקרים פרטיים, כמעט כל בלש יש באפשרותו להחליט את המחיר בעצמו. העלות נקבע הכול על דברים אחרים. תקופה הרבה זמן החקירה, המרחקים שעלול לעבור הבלש, העזרים אשר הוא למעשה נדרש לעשות ניצול וכולי. לפעמים חוקרים פרטיים עושים פעולה מוחלטת עבור גוף כלשהו ואז העלות הוא למעשה תמידי.

 

לדוגמה כאשר הוא מעביר את העובדים בדיקת פוליגרף או למשל שם ציוד האזנה וכדו'. מבצעים מדגם זה אמורים להגיע לסכומים של אלפי שלא קשה חדש בשנה.

 

קיימים תחומים שמחיר העבודה כן קבועה כגון למשל, מסירות משפטיות, שיהיה מבוסס העלות נמדד על פי הקילומטר שעל החוקר לחצות. כאשר זה באיזור שלו סביר למקם שיבקש סכום היא מוחלטת ונעה 450-שמונה מאות שקל. עלול במכון, עלול באורך הביקורת ובגורמים אחרים שקובע המכון.

 

בעוד שישנן חקירות שונות , כמו חקירות כלכליות, חקירות ביטוח, פלילים, איתור גורמי הכנסה וכדומה, קיימים חקירות שאנחנו עשויים לעשות לבדנו ובכך לחסוך עלויות. דוגמא חקירות באינטרנט ומאגרי ידע עלולים להעניק לנו מידע רב.

 

בוודאי שאם אנשים רוצים להרגיש כגון חוקרים פרטיים מטעם בהחלט, שיהיה מבוסס אנחנו אמורים לבחור הכול על עצמנו גם על החלק של המעקב, אך בכל זאת כדאי להשאיר רק זה לידיי חוקרים פרטיים מומחים ומנוסים.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי רותם יונה יועץ שיווק אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.