אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון טיול לסין – בלי להיתפס לא מוכן

סין היא המדינה השלישית בגודלה בעולם, החולשת על מרחבים עצומים ומציעה לבקריה המון אפשרויות טיול מרתקות. דווקא משום כך חשוב להיערך מראש לקראת הנסיעה, מה עוד שסין איננה מדינת תיירות אופיינית ולמעשה נעדרת תשתית תיירותית מובנית. בעבר ניתן היה לטייל בסין רק בקבוצות מאורגנת, אך בשנים האחרונות נהייה הטיול העצמאי רלוונטי וזמין בהרבה. מאידך, טיול זה אינו יכול להיות ספונטני וחשוב לדעת ולהכיר במדויק את המסלול והמגבלות שבפניכם.

מומלץ בכל טיול לסין לתכנן מראש את מסלול הטיול

יש לתכנן כל טיול לסין מראש ועל כל פרטיו. בשל גודלה העצום של המדינה חשוב במיוחד להכיר את נקודות ההתחלה והסיום, שכן נקודות אלו תלויות במסלול הטיול שלכם וביעדכם הבא לאחר הביקור בסין.  המתכננים טיול לסין צריכים לקחת בחשבון כי תכנון המסלול עצמו דורש התחשבות בממדי המדינה, על מנת שלא תמצאו עצמכם בנסיעות בלתי נגמרות. קחו בחשבון שרק טיסה פנימית מצד אחד של סין לצידה השני יכולה להימשך כחמש שעות. בנוסף, חשוב להיערך ולהכיר את האטרקציות התיירותיות הקיימות באזורים בהם תבקרו, ומתוך היכרות זו להבנות את המסלול עם מפה הממחישה את המבנה המתוכנן. כמו כן, מומלץ לבחור מראש את כלי התחבורה שישמשו אתכם בטיול, בין אם מדובר בטיסות פנים, ברכבות או באוטובוסים, ועדיף גם להזמין את הכרטיסים מראש.

דברים שחשוב לדעת לקראת טיול לסין

•    סבלנות היא מילת המפתח בסין, בעוד שיבושים ועיכובים הינם חלק אינטגראלי מכל טיול לסין.•    חשוב מאוד להביא שיחון עברי- סיני או אנגלי – סיני, מפני שהתושבים אינם דוברי שפות זרות והשיחון יקל עליכם לתקשר עימם. מומלץ לשנן מספר מילים בסיסיות בסינית, ואם אתם בכל זאת מחפשים דוברי אנגלית גשו לצעירים אשר לומדים שפה זו בבית הספר.•    אם אתם מתכוונים לחוות טיול לסין ברכב מושכר, דעו שעליכם לשכור רכב עם נהג צמוד ומן הסתם כדאי לבחור בנהג הדובר אנגלית.•    זמני הטיסות והתחבורה בסין נוטים להשתנות או להתעכב. יש לקחת זאת בחשבון ולהכין מסלול חילופי במידת הצורך.•    שימו לב! לא בכל האתרים בסין מותר לצלם במצלמת וידיאו, וכמו כן ישנן הגבלות גישה לתיירים לאתרים מסוימים. בדקו את המידע העדכני לפני יציאתכם מהארץ.•    ימי החגים הלאומיים של סין עמוסים מאוד ולכן נגרמים בהם שיבושי זמנים ותחבורה. •    כרטיס סטודנט יספק לכם הנחה משמעותית בכניסה לאתרים רבים בכל מהלך טיול לסין. אם מצפונכם מתיר לכם, נצלו את העובדה שהסינים אינם מבינים שפות זרות, כך שגם כרטיס נהיגה ישראלי עשוי לעבור בתור כרטיס סטודנט.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.