אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארגון מקצועי של מסיבת רווקות

ערב מסיבת רווקות הינו ערב מיוחד במינו. זהו הערב שבו נפרדים מחיי הרווקות לתמיד - נפרדים מהדייטים, מהפרפרים בבטן, מהציפייה ליד הטלפון שיצלצל, ומהבילויים עד השעות הקטנות של הלילה. את כלו אלו יחליפו עכשיו חיי הזוגיות הנוחים והרכים, מלאי האהבה והתמיכה. תכנון של ערב כזה דורש הקפדה על כל הפרטים, מקטן ועד לגדול, ולכן ישנה פריחה גדולה בתחום של ארגון מסיבות רווקות.

 

מי המארגנת?

 

ארגון של ערב מסיבת רווקות הוא בדרך כלל תחת אחריותה של החברה הטובה ביותר של הכלה. באחריותה לאסוף את הכסף מכל החברות, להחליט על מועד מתאים ולבחור את המיקום. יחד עם זאת, חברות טובות באמת לא יסתפקו בכך: כדאי ומומלץ לפנות אל מארגנת מסיבות, שתוכל לארגן לכולכן ערב מיוחד במינו שלא תישכחו לעולם.

 

מה זה כולל?

 

ארגון מקצועי של ערב מסיבת רווקות כולל ארגון של כל מה שצריך, כולל כיבוד, קישוטים, פעילויות, מופע של חשפן - אם תרצו, הרצאה של סקסולוגית - אם תבקשו, פעילויות חברתיות, ריקודים ולעיתים אפילו הופעה של רקדנית בטן. לעומת מה שאולי תחשבו, העלות אינה גבוהה בכלל והמחירים בהחלט משתלמים - היות ולמארגנת ישנם קשרים רבים עם גורמים מקצועיים רבים, היא תוכל לסדר לכם הנחות משמעותיות ביותר, שלא רק יצדקו את המחיר, אלא אף יוזילו את העלויות!

 

פעילויות חברתיות

 

ערב מסיבת רווקות צריך לכלול גם פעילויות חברתיות מצחיקות, מבדרות ומהנות. על המארגנת לדבר מראש עם החברה הטובה ביותר, ולהכיר את האופי של כל המשתתפות - מה הן אוהבות במיוחד? האם הן אוהבות הפעלות אקטיביות, הכוללות תנועה וריקודים או שאולי הן יעדיפו הפעלות שקטות ורגועות יותר? חשוב ביותר להתאים את הערב לאופי של החבורה שלכן, ומארגנת מקצועית תדע לעשות כן.

 

מתי לחגוג?

 

ערב מסיבת רווקות יש לחגוג בזמן שהכי נוח לכלה עצמה. מועד קרוב מדי לחתונה עלול להיות מלחיץ, היות וזהו הזמן שבו היא צריכה לסוגר את כל אותם סידורים קטנים שנותרו לה. אם אתן מעדיפות שתהיה זו מסיבת הפתעה, תוכלו לשאול את הכלה מהו השבוע המועדף עליה הלוח שנה, ולהפתיע אותה ביום עצמו!


אודות מחבר המאמר

מסיבות ואירועים, מסיבות יום הולדת לכל גיל, מועדונים ומקומות למסיבות ואירועים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.