אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם כדאי להתקין פרקט לבן

התקנת רצפת פרקט הינה פופולרית ותחום פרקטים בישראל עבר התמקצעות רבה בשנים האחרונות. ניתן כיום למצוא מגוון רחב של סוגי פרקטים בעלי  מקצוע איכותיים שונות, עיצובים מגוונים וצבעים. פרקט לבן עדיין אינו פופולרי כמו סוגים אחרים אך לאט לאט תופס את מקומו והפחד הלא מוצדק של אנשים נעלם. לפרקט לבן יש ייחוד שאין לאף פרקט אחר. הצבע הלבן משדר יוקרה, מראה אלגנטי, ניקיון ועיצוב ייחודי. התחזוקה לפרקט לבן אינה שונה מכל סוג אחר והתוצאה המתקבלת משאירה רושם רב על כל אורח.

איזה סוגים קיימים

ניתן לחלק פרקטים לבנים לשתי קבוצות עיקריות. הסוג הראשון הוא פרקט העשוי מעץ בהיר. הסוג השני הוא עץ העובר תהליך הלבנה. חשוב להבין כי לרוב מדובר בעצים בהירים ולא לגמרי לבנים. לקוח המעוניין בפרקט לבן לגמרי יקבל עצים הצבועים בצבע בלבן לפי בחירתו. ניתן להזמין גם פרקט למינציה לבן או פרקט פולימר לבן.

מה הבדל בין פרקט לבן לפרקט רגיל

כמעט ולא קיים הבדל בים הסוגים השונים. פרקט לבן בדרך כלל יקר יותר מפרקט רגיל מכיוון שהעץ המרכיב פחות בשימוש או שיש לעבוד על העץ יותר זמן כדי לקבל את הגוון הבהיר. מחירי ההתקנה של פרקטים זהה וכן התחזוקה היא דומה. פרקט לבן מבליט לכלוך יותר מפרקט חום אך קל לנקות רצפת פרקט באמצעות שואב אבק, מטאטא או חומרי ניקיון המתאימים לפרקט.

גוונים מיוחדים

פרקטים לבנים ובהירים מיוצרים לרוב מעצים הגדלים באירופה והינם בעלי גוון בהיר. לכל עץ גוון שונה וטקסטורה מעט שונה לכן כדאי להתאים את בחירת העץ הנכון לפי הבית בו יותקן הפרקט. הגוונים נעים מלבן בהיר ועד לגוון אפרפר. על מנת להתאים את הגוון הרצוי מומלץ לקחת לבנת עץ ולבדוק אותה בבית בהתאם לריהוט, צבע הקירות והאופי אותו מעוניינים לקבל תוך התחשבות בתאורה הבאה מבחוץ ותאורת הפנים.

התחממות

פרקטים לבנים מתחממים משמעותית פחות מכיוון שהחזר האור שלהם הוא רב. לכן פרקט בהיר מתאים לישראל ובייחוד לבתים המוארים בתאורה טבעית.


אודות מחבר המאמר

 בעלי מקצוע  מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.