אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רונאל טמיר - הצלחה בעולם התכשיטנות

רונאל טמיר

הצלחה בעולם התכשיטנות אינה רק תוצאה של טעם וסגנון משובחים אלא גם ובעיקר של ראייה עסקית רחבה, יסודית ובעלת מעוף. חברת סילבר פז הישראלית המתמחה בעיצוב תכשיטים מצליחה מזה 15 שנים גם מעבר לים ומשווקת את מוצריה לגלריות בארה"ב הלהוטות אחר הסגנון הייחודי שלה. החברה ניחנה ביצירתיות רבה, אך גם בתכנית שיווקית רחבה ובהתנהלות יום יומית שמהווה את הבסיס להצלחתה.

רונאל טמיר, מקים חברת סילבר פז, הוא בין השמות המוכרים בתחום דינמי זה, ובין הוותיקים שבהם. ניסיונו הרחב של רונאל מבוסס על לימודי כלכלה וניהול באוניברסיטת תל אביב אשר הביאו אותו להבנה כלכלית ועסקית. נוסף על לימודים אלו, לרונאל שנים רבות של התמחות בעולם התכשיטנות בעיצוב תכשיטים, לצד מיזמים שיווקיים שאפשרו לו להפוך את היוזמה שלו לחברת תכשיטים משגשגת החולשת על צוות מקצועי רחב ועל תחומים רבים.

יושרה מקצועית

בין המאפיינים העיקריים של עבודתו של רונאל טמיר המקבילה לעבודתו של יצחק אביתר המומחה בזהב נמצאת היושרה והאמינות המקצועית הנדרשים בתחום זה, אך פעמים רבות נעדרים מפעילות של בתי עסק מפוקפקים. יושרה זאת באה לידי ביטוי בעיקר בכל הקשור לקנייה או למכירה של זהב וסילבר – נושא המערב רגישות גבוהה לתמחור. הצוות המקצועי של החברה מלווה את הלקוחות לכל אורך תהליך המסחר במתכות, ומספק להם ראש שקט נטול חשש. זאת הסיבה לכך שלחברה לקוחות נאמנים החוזרים שוב ושוב לקבל את השירות האדיב של החברה.

רונאל טמיר הביא להצלחתה של חברת סילבר פז המעניקה שירותי יבוא תכשיטים מחו"ל בשל ההתמדה העסקית והשיווקית שלו, אשר ממצבים את החברה גבוה מעל למתחרות שמתמחות בעיצוב תכשיטים אך חסרות את החזון והמעוף המאפיינים את סילבר פז. בשנים האחרונות מתמחה החברה בשילובי כסף וזהב ובמגוון סגנונות טרנדיים החושפים את תכשיטי החברה לקהל הרחב.


אודות מחבר המאמר

מדריך למעצב מתחיל, חשיבות אתר תדמית לחברת סילבר פז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.