אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דירות בוטיק – מגמה בנדל"ן הישראלי

בוטיק - אז מאיפה זה מגיע?

כמו הרבה דברים טובים מעולם התרבות והאופנה, גם המילה הזו מקורה בצרפת – boutique. פירוש המילה הוא למעשה חנות קטנה וצנועה, אשר מציעה לקהל הרחב סחורה מצומצמת מאוד אותה ניתן למצוא אך ורק באותו מקום.

בתחילת הדרך, ההגדרה של עסק כחנות בוטיק התייחסה בעיקר לחנויות אופנה צרפתיות, אך אי שם בתחילת המאה הקודמת, החל הביטוי לקבל פַן שיווקי יותר. תחילה אימצו אותו בעלי מלונות קטנים ומשפחתיים, מתוך מטרה להבליט את הניגוד הגמור שלהם אל מול מלונות הענק המארחים מאות אנשים.

בשנים האחרונות אומץ גם בארץ המונח 'בוטיק', לתחום הנדל"ן. הטרנד הפך למגמה ותחום עיצוב הבניינים המשותפים עבר שינוי מהותי מדירות סטנדרט, לדירות ייחודיות בעלות מאפיינים יוצאי דופן בתחום הבניה, כגון: יוקרה, גימור איכותי, מפרט טכני גבוה ועיצוב מעניין ויחיד במינו. כל זאת נעשה בכדי לגרום לרוכש הדירה סביבת מחייה משודרגת. למעשה, בדרך זו גם ההביטאט שלנו (מקום המגורים הטבעי) הופך לפריט בוטיק מיוחד שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. מאפייני דירות בוטיק:

1.    השקעת הקבלן בתכנון אדריכלי יוצא דופן, החל מאזור הלובי בבניין ועד ירידה לפרטים קטנים בכל דירה ודירה.

2.    בדרך כלל ממוקם באזור מרכזי, בקרבה ונגישות לאזורי פעילות בתחום חינוך, פנאי, תרבות וספורט.

3.    דגש על עיצוב פנים ייחודי לדירות.

4.    תמהיל דירות מגוון, כגון: דירות 4 חדרים בעלות מטרז' של כ 119 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, דירות 5 חדרים במטראז' של 132 + 2 מרפסות, דירות לופט עם יחידה לנער המתבגר או לאופר, כפי שמוצע בפרויקט נגה של פריזט-חסון, דירות פנטהאוז FLAT רחבות ידיים הפרושות על קומה אחת במטראז' של כ-180 מ"ר בפרויקט בית הבד של החברה וכדומה

5.    מחיר של דירת בוטיק יהיה שונה מדירה סטנדרטית, בשל ההשקעה בתכנון, העיצוב וירידה לפרטים  אשר יהפכו את הדירה למיוחדת.

6.    תשומת לב רבה לאיכות הגימור, כמו גם שימוש במוצרי יוקרה בפרויקט.

דירת בוטיק – אין עוד אחת כזו

בפרויקט בניה של בניין בוטיק האדריכל תופר חליפה מיוחדת לכל דייר פוטנציאלי, מתוך מחשבה עמוקה כיצד לענות על הצרכים האישיים של בני הבית ולהפוך את הבית למקום שהוא הרבה יותר מארבעה קירות בלבד. פרויקט מסוג זה הוא פרויקט 'נגה', הממוקם ברמתיים החדשה במערב הוד השרון ומציע חווית מגורים עירונית מודרנית לדיירים האוהבים את קצב העיר, מבקשים לגור במרחק הליכה מבתי הספר, מרכזי הפנאי, הבילוי, התרבות והספורט של העיר, ומעוניינים בדירת בוטיק מרווחת ומעוצבת. הפרויקט מתאים למצמצמי דיור – אשר מעוניינים לעבור מבית פרטי לדירה מפנקת - למשפחות עם ילדים ולכל אלה המחפשים דירת בוטיק מפנקת בשילוב עם זמינות, נוחות ותחושה אורבנית. פרויקט 'נגה' מתוכנן כצמד בניינים מודרניים אורבניים במערב העיר, עם דירות בוטיק מעוצבות בתמהיל מגוון המתאפיין בגודל דירה נדיב, עיצוב בקו נקי, חלונות מיוחדים עם זיגוג כפול לאיטום מוחלט של רעשי הסביבה וסינון קרני UV. שני בנייני המגורים בפרויקט הם בני 10 קומות עם 40 יח"ד בכל אחד - בהן דירות בוטיק של ארבעה וחמישה חד' ודירות לופט מרהיבות המשקיפות אל הסביבה.

 הלופטים תוכננו בסגנון תל אביבי עם חלל אירוח כפול ומואר וזאת באמצעות ויטרינות בגובה 6 מ', דבר שמאפשר התמזגות הנוף בסביבה אל תוך הבית ונותן תחושת מרחב גדולה. דירות הבוטיק מתוכננות כך שכל חדרי המגורים והאירוח נמצאים במפלס הכניסה , כאשר סוויטה נפרדת שיכולה לשמש לאו-פר, ילד מתבגר או לאירוח – בקומה העליונה .

המפרט הטכני ללופטים עשיר ומגוון וכולל דלתות פנים איכותיות ורחבות, מזגן מיני מרכזי, אביזרי אמבטיה יוקרתיים כגון: אסלות תלויות ומנגנון הדחה נסתר, תריסים חשמליים, מערכת אודיו במעגל סגור, מערכת חימום סולארית, משטח שיש.

 כל דייר אשר רוכש דירת בוטיק בפרויקט של חברת פריזט חסון, נהנה מליווי צמוד של אדריכלית שינויים ושירות דיירים אישי אשר הופך את התהליך הרכישה לחוויה אופטימאלית.


אודות מחבר המאמר

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.