אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת ציוד לאירועים

מזל טוב! האירוע הגדול שחיכיתם לו מתקרב ואתם רוצים שיהיה כזה שתוכלו להיזכר בו מאוחר יותר בחיים בערגה ובחיוך. כאשר מארגנים אירוע כזה, שיש בו יותר מכמה משתתפים בודדים, חשוב לוודא מראש שסגרתם את כל הפינות ושדאגתם לכל הצרכים האדמיניסטרטיביים שלו – אז איך עושים את זה נכון?

עיצוב אירועים יכול להיות מהנה!

אף על פי שמדובר בלא מעט התרוצצות וחיפוש אחר בעלי מקצוע טובים, לחשב את ההוצאות המרובות על פי התקציב שקבעתם לעצמכם ולוודא שכל המוזמנים שחשוב לכם שיגיעו אכן פנויים באותו התאריך, אפשר ליהנות מהדרך אם דואגים לעשות את הכל בצורה מסודרת.

אם מצויה הפרוטה בידיכם, אפשר כמובן לפנות לחברות המתמחות בעיצוב אירועים – חברות כאלו הן למעשה ארגונים המתמחים בהפקת אירועים מתחילתם ועד סופם, כאשר את מגדירים להן את התקציב שלכם, את הקווים המנחים של המאורע מבחינת ההיקף, סוג התפריט, תוכנית אומנותית והאווירה הכללית ומשאירים לאותה חברת עיצוב אירועים להתעסק בפרטים הקטנים.

אם אתם מעוניינים להתעסק בעיצוב אירועים בעצמכם, כדי שתיקחו דף ועפרון (או שתפתחו מסמך במחשב) ותתחילו לרשום את כל הנקודות החשובות:

·         מהו סוג התפריט שאתם חפצים להגיש לאורחים – חלבי, בשרי, טבעוני או תפריט משקאות קל?

·         האם אתם מעוניינים לערוך את המפגש במתחם מקורה או תחת כיפת השמיים – קחו בחשבון את משמעויות החלטתכם בהקשר העונתי והשעות בהן ייערך המפגש.

·         תוכנית הערב כוללת במרבית המקרים סוג מסוים של בידור – בין אם מדובר בתקליטן, להקה, מרצה, קוסם או כל דבר אחר שיעלה על דעתכם ויתאים לאווירה הכללית.

·         אטרקציות מיוחדות דורשות התארגנות בנפרד, גם כאשר האירוע נערך במקום מסודר כמו אולם, גן אירועים או חדר קונגרסים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במיקום לא שגרתי כגון חורשה ציבורית, חוף הים או בלב המדבר.

השכרת ציוד לאירועים

כאשר אתם זקוקים לכמות גדולה של ציוד שלא נמצא כדרך קבע בידיכם, הכי כדאי ופשוט לפנות לחברה להשכרת ציוד לאירועים. חברה שכזו יכולה לספק לכם את כל האביזרים והאטרקציות בהם אתם חושקים:

·         אמצעי הצללה וקירוי – בין אם החלטתם לערוך חתונה למרגלות ההרודיון דווקא בתקופה סגרירית, או אם יום הסטודנטים שאתם מפיקים עבור המכללה שלכם מיועד להיערך על חוף הכנרת בשיא החום של יולי, חשוב שתדאגו מבעוד מועד לאפשרות קירוי והצללה. חברת השכרת ציוד לאירועים יכולה לספק לכם אוהלים גדולים, סוככים, פרגולות ניידות, סוכות ורשתות צל כדי להפוך את השהות שלכם ושל המוזמנים לנעימה יותר.

·         כסאות ומערכות ישיבה – גם אם אתם מתכננים מסיבת ריקודים לוהטת, חשוב לספק לאורחים שלכם מקומות ישיבה מספיקים ונוחים, על מנת שיוכלו לנוח בין שיחה לריקוד. כדאי באותה הזדמנות כמובן לדאוג גם לשולחנות נוחים שיאפשרו לכולם לשבת בנחת ולאכול, או לדאוג לשולחנות בר פזורים עם מאפרות כדי לתת הרבה מרחב לצד אפשרות לתרווח לרגע בצד עם כוס משקה.

·         דוכנים והפעלות – אין דבר כיף יותר לילדים מאשר לגלות שיש בבר המצווה אליה הוזמנו דוכן של פופקורן ו"צמר גפן מתוק", טירה מתנפחת ועמדת יצירה, המבוגרים יעריכו מאוד דוכני קפה מקצועיים שיגישו להם וכולם ייהנו אם במסיבה המשפחתית תהיה עמדת הגשה של נקניקיות בלחמנייה.

כמובן שלא בכל מקרה נשתמש בכל האטרקציות הללו, הן משיקולי אווירה, אילוצים טכניים או מגבלות כלכליות, לכן כדאי מאוד להתייעץ קודם לתכנון הסופי, עם מומחים בתחום השכרת ציוד לאירועים, שיפרסו בפניכם את מבחר הציוד והאטרקציות שהם יכולים להציע לכם, לדון איתכם על מחירים ולעזור לכם להגיע להחלטה, כי אחרי הכל, אלו אנשים שעיצוב אירועים הוא המקצוע שלהם.


אודות מחבר המאמר

מאמר הוגש על ידי נדיה קים באדיבות י.מ אירועים- השכרת ציוד לאירועים בירושלים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.