אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה היתרונות של מתקן שעשועים בחצר ?

עובדה ידועה היא שילדים לומדים וחווים את העולם דרך פעילויות שונות. משחק פעיל מעניק לילדים בגילאי 2-7 לא רק מיומנויות חיים אלא גם ממש מאמן את גופם. אלו אשר אינם מפעילים את גופם נוטים להשמנה ולעיתים אף זקופים פחות בקומתם, דבר אשר עלול בהמשך להוביל לבעיות רפואיות מגוונות. כל זה יכול כמובן להימנע אם אנו כהורים ניתן לילדים את הכלים והאפשרות לשחק ולהתאמן. מתקן שעשועים לחצר תוכנן במיוחד לאפשר לקטנים את הפעילות הדרושה דרך נדנדות ילדים, סולמות לטיפוס, "מונקי באר'ס" (סולם  עילי לתליה מהידיים) מגלשה לחצר, ועוד.. אשר מניעים אותם לתנועות של רכינה, הימתחות ופיתול. אין ספק שלאחר מספר שבועות מועט תוכלו לחוש בירידה משמעותית בסרבול תנועותיו של הילד, בתנועתו הקלה ובשיווי משקלו המשתפר.

מתקן משחקים לגינה מאפשר לכם ההורים ליצור עולם של כיף לילדים. על בסיס של בית ילדים העשוי מעץ מלא תוכלו להוסיף אלמנטים כיד הדמיון הטובה עליכן. מצד אחד המתקן אינו דורש המון מקום ומצד שני נותן לילד את המרחב האינטימי שלו ומייצר לו שעות על גבי שעות של הנאה וכיף. חשוב לא פחות הוא מראה המתקן. לרוב, מראה העץ הטבעי נכון ומתאים יותר לגינה מפלסטיק או ברזל ומשתלב יפה יותר לצד ריהוט הגינה והצמחייה.

ילדינו יקרים לנו מכל. ולכן חשוב לוודא שמתקן המשחקים שאנו מציבים בחצר עשוי מחומרים חזקים ועמידים. חומרים אשר עברו תהליכים אשר מאפשרים שנים של עמידה בחוץ אל מול נזקי מזג האוויר. למשל שקורות העץ עברו תהליך למניעת ריקבון, בלאי ונזקי מזיקים כגון תולעים. מחברי הברזל והברגים מגולוונים ואין בהם סכנה של קורוזיה, וכן כל הברגים בעלי ראש עגול וחלק. מתקן שעשועים כזה מבטיח שלאורך כל שנות השימוש ילדינו יוכלו לשחק בבטחה ואנו לא נידרש לעבודות אחזקה כאלה ואחרות.

מתקן השעשועים מגיע כאשר הוא מוכן להרכבה עצמית וכולל את כל ההסברים והתוכניות הנדרשות ובכך מאפשר לכם לחסוך את עלות ההקמה. כמו כן, באפשרותכם לבחור את גודל המתקן הרצוי בהתאם לגילם של הילדים ומידות הגינה או החצר שברשותכם.


אודות מחבר המאמר

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המייבאת ומשווקת בארץ נדנדות ומתקני שעשועים לחצר הפרטית ומייצרת נדנדות משפחתיות לגינה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.