אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סגנונות חדישים של משחקי מחשב

כל אחד ואחד שורפים זמן במשחקים באינטרנט – זהו ז'אנר משחקים אהוד שכל אדם יש בידו להנות ממנו. זהו סגנון משחקי מחשב שניתן לשחק ברשת האינטרנט, ללא תשלום וללא מאמץ, והדבר שמשותף להם ברוב המקרים זה הסגנון הקל שלהם: ניתן להטעין, לפתוח במשחק, להשתעשע ולנצח אותו תוך דקות בודדות. כבר לא מדובר בבלעדיותם של הדור הצעיר, גם בוגרים נהנים ממשחקים וענקיות תעשיה ספורות אפילו מציעות לעובדיהן לשחק במשחקים בזמן החופשי שלהם לשם העצמת הפרודוקטיביות והנחת מהעשייה. בשורות הבאות נבחן מינים מודרניים של משחקים שהופיעו בזמן האחרון.

משחקי רשת שיועדו לכל האנשים

אחד מהמשחקים הידועים שנוצרו לטובת כל אחד מכונה באבלס והוא נהנה מ הצלחה חדשה בתקופה האחרונה. זהו משחק לא חדש, בו משגרים בועות בגוונים נבדלים, שואפים להקפיד על דייקנות ולהרכיב סדרות של צבעים זהים. זהו סגנון לא פשוט, ששואבים הנאה ממנו גם צעירים וגם מבוגרים יחדיו – והוא כולל ורסיות שונות בימים אלו: החל מבאבלס הכולל פיגורות מפורסמות ועד למהדורות קשות מאוד שנדרשת מיומנות משמעותית על מנת לנצח בהם. למותר להריץ חיפוש אחר משחקי באבלס ברשת האינטרנט ולהגיע אל גרסאות שונות למשחק המחשב המוכר הזה.

משחקי רשת עבור בנות

מחקרים מוכיחים שבנות נהנות ממשחקים לא פחות מבנים, ולפעמים אפילו יותר מהם. יחד עם זה, רצונותיהן מההיבט של משחקים יכולות להיות שונות, ובגלל זה ישנם בנמצא משחקים מיוחדים שיועדו לבנות. בהתאם לכך, אפשר לאתר בשוק משחקים של הלבשת בובות שבמסגרתם הבנות מנצלות את הכישורים האסתטיים ובונות אאוטפיט בשביל הבובה המופיעה במשחק. ז'אנר מוכר נוסף הינו משחקי אהבה שבנוי לאמיתו של דבר ממשחקים בעלי סגנונות מרובים, כשהאחיד בכולם הינו ההתעסקות באהבה – לרווחתן של הבנות. התחום עוסק במשחקי דפדפן שעוסקים בתרחישים של הרפתקאות רומנטיקה ומערכות יחסים, איתם הבנות מייסדות קשר סנטימנטלי.

משחקים ספורטיביים ממינים שונים ומשונים

אם מקודם עסקנו בנושא משחקים המיועדים לבנות, הרי שהבנים גם הם זוכים למשחקי מחשב מתאימים לטעמם. לצורך הדוגמא, משחקים העוסקים בספורט הם מפורסמים בשיעור הרב ביותר אצל הבנים, ולכן אפשר לראות משחקי כדורסל ומשחקי כדור-רגל – סוגי הספורט התחרותי המוכרים במידה הרבה ביותר בישראל – בכל מיני מהדורות רשת שונות ומשונות. גם סוגי ספורט תחרותי ידועים במידה קטנה יותר מקבלים משחקים העוסקים בהם – משחקי מחבט, מרוצי מכוניות, ריצה וסוגים שונים אחרים. לצורך הדוגמא, אפילו שהוא לא ענף ספורט נפוץ בארץ ישראל, חובבי כדורגל אנגלי מסוגלים לפגוש משחקי דפדפן שיקלעו לטעם שלהם. זכינו לראות שניתן למצוא משחקים מרובים שיתאימו לכל אחד מאיתנו.

למה להמשיך לחכות? הריצו את הדפדפן שברשותכם, הריצו חיפוש על ז'אנר המשחק המועדף עליכם ושחקו!


אודות מחבר המאמר

הכותב משחק ברשת במקרים רבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.