אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מרצפות וחיפוי קירות פנים

 

נגב קרמיקה

הי לכולם רציתי להמליץ לכם על חברה מצויינת שנותנת פתרונות מעולים ולא יותר מדי יקרים למלא דברים של הבית כמו מרצפות למשל. זאת חברה באמת מצויינת, יש לה סניפים שפזורים בכל הארץ ואני בטוח שתוכלו למצוא שם את מבוקשכם בין אם אתם צריכים מקלחונים או ברזים לאמבטיה.

החברה הזאת כל כך טובה ואמינה שקניתי שם לפני כמה שנים מוצרים שעד היום מחזיקים לי בצורה הטובה ביותר. בחברה הנהדרת הזאת אפשר למצוא מגוון של דברים כגון קרמיקה, חיפוי קירות פנים, גרניט פורצלן כלים סניטריים, ריצוף, חדרי אמבטיה שיש, פרקטים, ריצוף לבית ועוד. חשוב מאוד בבית לבחור רהיטים טובים ואיכותיים. למשל אם קונים קרמיקה בעייתית אז היא לא תתנקה טוב ובמשך שנים הרצפה שלכם תראה מלוכלכת ולא נקייה...אותו דבר נכון גם פרקטים וגם על שיש. אל תתפשרו על איכות אתם הולכים לגור בבית שלכם שנים ולא כדאי לכם לקנות סחורה פגומה שלא תהיה לכם טובה.

על כן תחשבו טוב טוב אם לא שווה לכם להשקיע קצת יותר ואחר כך להנות. כיום בשוק יש גם גרניט פורצלן נהדר. המון עסקים כיום מתקינים בעבודה שלהם מקלחונים, עם ברזים לאמבטיה וגם עם מרצפות ברמה הגבוהה ביותר והכל לגרום לעובדים שלהם תחושה נעימה וכיפית של בית. במבדקים של שביעות רצון ממקומות עבודה עובדים רבים דיווחו על שביעות גבוהה כאשר היו להם תנאים טובים בעבודה שלהם כמו שיש איטלקי מפואר וגם חיפוי קירות פנים יפה. זה נותן תחושה טובה ומעצים את העובד. היום גם חברות מבינות את זה וגם אנשים פרטיים.

לא רק בונוסים וימי כיף גורמים לעובד תחושה נעימה. זה כיף ללכת לשירות שיש כלים סניטריים וגם ריצוף ברמות הגבוהות ביותר כמו באירופה. זה נחוץ וטוב. אז אל תהססו בעניין הזה ותפנקו את עצמכם באיזה גרניט פורצלן שיגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

נגב קרמיקה - הדרך לבית המושלם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.