אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משחקים שמתאימים לענפי ספורט

כמות מעריצי הספורט בעולם כולו הינה גדולה – האירועים השונים בתחומי הספורט העצומים מוכיחים טענה זו ומראים מעבר לכל ספק שאנו עוסקים בתעשיה עצומה. לטובת מעריצי ענפי הספורט פורסמו מאות ואלפי משחקי דפדפן שנותנים אפשרות למעריץ להפיק הנאה בזמנו החופשי ממשחקי דפדפן המבוססים על העיסוק ואהבתו הגדולה. ניתן כמובן לשוחח רבות על סוגי הספורט שלהם מעריצים רבים בארץ, אולם במקום לעשות את זה, נדבר מעט אודות כמה ענפים של ספורט בעלי משחקים ייעודיים שיכול להיות שלא העליתם בדעתכם.

מירוצים מהירים? יש בנמצא

זה נכון שענפי ספורט שכוללים מירוצים לא זוכים לפופולריות רבה בישראל מגורמים שונים, למרות זאת כל אדם שענפים אלו מעניינים אותו, מסוגל לשחק להנאתו במשחקים המתבססים על סוגי ספורט אלה. מזכיר נציג משחקי אופנוע שבמסגרתם האדם המשחק במשחק צריך לנוע בכביש מהר ככל הניתן ולהגיע לפני כולם לסוף המסלול. המשחקים האלה מבקשים יכולת ומהירות תגובה, שכן תוואי הדרך השונים דורשים מהשחקן לשנות באופן מיידי את סגנון נהיגתו. תחושת ההצלחה שבלסיים את המסלול ראשון תוך כדי מירוץ במסגרת משחקי מכוניות היא גדולה.

משחקים עם כדור שהם לא כדור-רגל וכדור-סל

מה בדבר מעריצי סגנונות הספורט שבמסגרתם משתמשים בכדורים – אולם באופן שונה במקצת? מעריצי משחקי טניס יודעים זה מכבר ששוק המשחקי הרשת עבורם הוא לא קטן – משחקי דפדפן שבמסגרתם נדרש השחקן לא לאפשר פספוס של אף כדור ולהעריך מראש להיכן הכדור יפנה. אפילו משחקים אחרים שמבוססים על כדורים, למשל כדורת, מיוצגים במסגרת משחקי דפדפן: האדם המשחק במשחק צריך להקפיד על דיוק ולפגוע במה שצריך בכמות הנסיונות הקטנה ביותר.

סוגי ספורט שונים ומשונים במחשב

קיימים בעולם כולו סוגי ספורט שונים שמוקדשים להם משחקי דפדפן, ובשביל מי שחי בארץ – זו היא לעיתים ההזדמנות היחידה להיחשף לספורט הזה. ענפים כמו משחקי סוסים שבמסגרתם דוהרים לכיוון סיום המסלול, הם סוגי ספורט שלא זוכים לייצוג ניכר בישראל באופן כללי, ובגלל זה משחקי מחשב מעניקים את האפשרות היחידה עבור מי שרוצה להיחשף לסוגי ספורט אלה. בשביל אחדים, מדובר בדרך היחידה האפשרית לראות ז'אנרים אלה וללמוד ידע אודות ענפים שהוא לא מצוי בכל מקום בישראל. לסיום, אפשר להגיד שמשחקי דפדפן מעשירים את החשיבה בדרכים רבות ומסייעים ליכולת להפעיל את הדמיון ולפיתוח המוטוריקה – אבל מדי פעם הם גם הדרך הבלעדית של האדם המשחק במשחק להיוודע אל ענפי ספורט להם עדיין לא נחשף בעולם האמיתי.

אנחנו קוראים לכל מי שמגלה עניין בענפי ספורט שלאו דווקא מוכרים בארץ לטעון משחק מחשב אקטואלי ולהיחשף לעולם חדש. אי אפשר לדעת -- יכול להיות שדווקא התנסות אופטימית במשחק דפדפן תהיה הגורם שישכנע את האדם המשחק במשחק לגלות עניין בספורט הזה במציאות...


אודות מחבר המאמר

לכותב יש ידע רב במשחקי רשת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.