אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להריע לאנשים מיוחדים

ספורטאי יודע שהיום יבוא וייאלץ לתלות את נעליו ולפרוש מתחרויות . לא ניתן לעצור את שעוני הזמן ולא ניתן לשמור את הגוף צעיר ובריא לאורך כל השנים. כולם יודעים שיום זה יגיע, במקדם או במאוחר. אדם יכול להמשיך לשחק כדורגל עם חבריו ושכניו כדי לשמור על הבריאות וכדי להמשיך ליהנות מהספורט האהוב עליו.

מועדוני ספורט יודעים להביע את רגשי תודה והוקרה לאותם ספורטאים שהביאו הישגים וכבוד. הם שומרים על קשר קבוע איתם וחלק אף מועסקים במועדונים כמאמנים , כעוזרים וכמגלי כישרונות.

בחירת ספורטאים מצטיינים

לפני כשנתיים אזרחי המדינה נתבקשו להצביע לאורך חודשים בעד ספורטאים מצטיינים בכל ענף . הוטל עליהם לבחור את האיש שהצטיין והביא כבוד לספורט תחרותי. האזרחים הפתיעו בתגובותיהם. ספורטאים מלפני שלושים ואפילו חמישים שנה זכו בדירוג גבוה בכל ענף. הדורות החדשים לא שכחו את אותם אנשים שאזכור שמותיהם עדיין גורם להתרגשות ולזיכרונות נוסטלגיים.

לערב גאלה הוזמנו ספורטאים ותיקים, עסקנים וראשי מועדונים . הם הסבו סביב שולחנות ערוכים ושמעו דברי ברכה וראו סרטונים ישנים שהציגו כל ספורטאי בענף שלו.כל הספורטאים הוזמנו לעלות לבמה וקיבלו פרסים –ספורטאים קבלו גביעים והמאמנים הותיקים קבלו מגיני הוקרה.

יוזמי מועדונים לטניס וספונסרים הוזמנו גם הם לבמה

שר הספורט כיבד את האירוע בנוכחותו והעלה על נס את תרומתם של אותם אנשים בעלי אופק וחלומות. הם קבלו מידיו מתנות מנהלים בשם מדינת ישראל. לנוכחים באולם הייתה הזדמנות לשמוע ממקור ראשון איך קבוצת אנשים החליטה להחדיר את ענף הטניס לישראל. רבים מהנוכחים הופתעו שהספורט הלבן הוכנס לישראל רק לפני כשלושים שנה על-ידי מספר עולים חדשים מדרום אפריקה.

אותו ערב זכה לכיסוי רחב בעיתונים וצעירים רבים זכו לראות את פניהם של אנשים שהכירו רק מסיפורי ההורים . ספורטאים צעירים התרגשו ללחוץ ידיהם של אנשים שהפכו לאגדות בחייהם. בשביל אותם ספורטאים זו הייתה הזדמנות להיפגש עם חברים, מאמנים וראשי מועדונים.  הם זכו שוב לעמוד על הבמה ולהניף גביעים לעיני אוהביהם. הם שוב זכו לתהילת הציבור


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.