אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיניים יפות בהישג ידיך

ככל שמתרבים המתחרים הדבר אמור להשפיע על מחירי הטיפולים השונים בשיניים. ישנם מקומות בערים מרכזיות שניתן למצוא ריכוז גדול של מרפאות בבניין אחד. דוגמה נהדרת היא מספר מרפאות שיניים בהרצליה. מיקום העיר, הניקיון, האווירה הפסטורלית  והחיים השקטים מהווים רקע לתופעה של ריכוז גדול של רופאי שיניים.

לכולם פרנסה בשפע. רבים מתמחים בסוגים שונים של טיפולים וכל אחד בעצם מושך אליו קליינטורה שונה.  רופאי שיניים בהרצליה מעניקים את כל הטיפולים האפשריים – בדיקות שגרתיות, צילומי פה ולסת, סתימות, כתרים , טיפולי שורש, ניקוי תקופתי, הלבנת שיניים וכמובן השתלות שיניים.

כל רופא והמחירים שלו

אנשים שבאים להיבדק אצל רופא מומחה ערים לעובדה שהוא בעל שם ומוניטין, שמרפאתו מצוידת במיטב המכשירים ושהמחירים אכן יהיו בהתאם. בהרצלייה נמצאות מרפאות של יוצאי ארצות הברית, אנשים שהתמחו בענפים שונים של רפואת השיניים והם גובים מחירים יקרים מאשר בערים אחרות. הידע שרכשו מצדיק את תעריפם.

בעיר רמת גן קיימת תחרות גדולה בקרב רופאי השיניים. מפעם לפעם מתפרסמות מודעות בעיתונים ובהן הצעות מעניינות ומפתיעות של רופאי שיניים ברמת גן לגייס לעצמם מטופלים חדשים. במודעות ניתן למצוא מפעם לפעם ביטויים כמו "הכי זול בעיר", "תשלומים ככל שתרצו", "ללא תחרות" וכמובן "הכול כלול במחיר".

שופינג יאתר את ההצעה הטובה ביותר

הרבה אנשים מבררים מחירים לפני שמחליטים על טיפולים. הם רוצים לשוחח אישית עם הרופא, להתרשם מתעודותיו התלויות על קיר המשרד ולהתרשם מגישתו לטיפול בבעיה שנתגלתה.

כל רופא שיניים ירצה להגיש הצעת מחיר בכתב; הוא מפרט כל דבר הכלול במחיר ובכך ימנע בעיות ואי הבנות בעת הגשת חשבונית לתשלום. ברגע שסוכם העניין הכספי אנשים יכולים להיות שקטים היות ורופאי שיניים בהרצלייה וברמת גן אכן יודעים את מלאכתם.

ייעוץ מפי המומחים

רופאים טובים לא יסכנו את המוניטין ואת הבריאות של המטופלים בביצוע טיפול ללא עזרת מומחה. השתלת שיניים מחייבת נוכחות של רופא מומחה. יש לזכור שבתהליך  זה כלול ביצוע קידוח חור בעצם השן שנעקרה.

לא כל רופא שיניים מכיר את הטכניקה ולכן הוא חייב לכלול בהצעתו את השירות של רופא מומחה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.