אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגוון משרות דרושים QA

 

אבטחת איכות (QA – Quality Assurance) מתייחס למגוון רחב ביותר של משרות שונות בטווח רחב ביותר של חברות אינטרנט, ארגונים קטנים ובינוניים ועוד. אבטחת איכות יכולה להתאים גם לאנשים ללא נסיון קודם, אבל עם ידע נרחב בתכנות, או בשפות מחשוב שונות המאפשרות להם לעשות את עבודתם: בדיקות ידניות ואוטומטיות המבטיחות שמוצרי החברה עובדים בצורה חלקה, ללא ניתוקים. אבטחה שכל מור של החברה עומד בתקנים מחמירים ואכן מצליח להתממשק עם שירותים נוספים, תוכנות אחרות וכלל האיכות של המוצר הוא מעולה ונכון.

 מי מתאים למשרות QA?

אנשי QA יכולים להיות גם מהנדסים בעלי תואר שני המתאימים לבדיקה של פיתוחים ייחודיים, מורכבים ביותר והבנויים על שפות תכנות מורכבות, אנשי QA גם יכולים להיות סטודנטים המוודאים שאתרי האינטרנט של החברה עובדים בצורה חלקה, כל הקישורים פעילים ומגיעים למקום הנכון. באמצע בין לבין יש מגוון רחב ביותר של אפשרויות תעסוקה במגוון אדיר של תחומים, חברות בגודל שונה, ורמות עניין וקידום רבות ומגוונות.

דרושים QA

משרה ב-QA או אבטחת איכות מתאים לאנשים בעלי אחריות רבה, יכולת לשימת לב לפרטים הקטנים, וגם בעלי ראש גדול היכולים לצפות תהליכים (וגם בעיות) עוד לפי שהם קורים. ישנן חברות המבקשות ניסיון ותואר במדעי המחשב לבדיקה של תוכנות המורכבות מכמה שפות תכנות שונות והנמכרות למשתמשים בסכומים גבוהים, ישנן חברות המאפשרות לבוגרי קורסים טריים להשתלב בתוכן ולהתחיל את המסלול התעסוקתי שלהם בבדיקה של תוכנות או יישומים פשוטים יותר.

 דרושים QA יכול להתאים למגוון רחב של משרות לדוגמא: בודק QA של אתר אינטרנט יכול לתמוך בממשקי הניהול של האתר, ובסיסי המידע והנתונים ולוודא שגם הגולשים וגם נותני השירות מתוך החברה מקבלים את כל המידע בצורה חלקה וזמינה.

בודקי QA של מוצרים נמצא בדרך כלל בחברות הייטק גדולות יותר ושם בודקי ה-QA מוודאים שהמוצר גם מתאים לאפיון המקורי שלו, גם עובד ללא תקלות, או באגים, וגם שהמוצר אכן מתממשק למוצרים הנוספים שבהם משתשמישם לקוחות החברה.

ישנם משרות באבטחת איכות שבהן בונם מערכות לבדיקה, לדוגמא בדיקה קבועה של עומסים על השרת כדי שלא יהיו נפילות או ניתוקים. 


אודות מחבר המאמר

 

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.