אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרות דרושים .net

 

תחום ה.net , הינו תחום הכולל בתוכו את כלל יישומי ושימושי האינטרנט פי שהם מוגשים על ידי מגוון רחב ביותר של חברות, ארגונים, ועסקים קטנים. דרושים .net יכול לכלול בתוכו מגוון רחב ביותר של סוגים שונים של תעסוקה במגוון רחב ביותר של תחומים. ישנן מגוון משרות רחב גם למתחילים היוצאים כרגע מהכשרה מקצועית או מהאוניברסיטה, ואף לאנשים אשר למדו בעצמם שפות תכנות, הקמת אתרים, ניהול אתרים ועוד.

תכנות ב-.net הינו תחום רחב שכולל ידע בשפות תכנות שונות המקדימות את היכולת לתכנת בשפה זו. שפת ה-.net מתייחסת לפלטפורמות ולפיתוחים שמקורן הוא בחברת מייקרוסופט והמתאימים לפיתוח של תוכנות שיכולות לפעול על מערכות הפעלה שונות, מחשבים שונים ובשפות שונות כך שיתאימו לשוק הגלובלי של היום.

מציאת משרה ב .NET

למי שמחפש עבודה בתחום .net כדאי לוודא מראש שאכן יש לכם את הניסיון והידע המפורטים בדרישות המשרה. הכינו את קורות החיים כך שידגישו את הידע והיכולות שלם הנדרשים למשרה, וכללו קישורים למקומות שבהם המעסיק הפוטנציאלי יכול להתרשם מעבודות קודמות שביצעתם, אם למעסיקם אחרים ואם באופן פרטי. 

לפני שאתם מגישים את מועמדותכם וודאו כי אכן מיקום העבודה מתאים לכם, ויהיה לכם קל להגיע ולחזור ממנו. בנוסף, היו ברורים בנוגע לציפיות השכר שלכם, ולנאים נוספים בהם תהיו מעוניינים כמו ביטוח מנהלים או רכב. שווה לכם לא להגזים בדרישותיכם, והרבה מעסיקים יתנו את מתן התנאים הנוספים בסיום של תקופת ניסיון של בין שלושה חודשים לחצי שנה.

למשרות רבות ישנן דרישות תפקידים שונות ורמות ניסיון שונות. אם המשרה מציינת בבירור שנדרשות שנות ניסיון מסוימות ואין לכם אותן, בדקו אם יש משרות אחרות המציינות בבירור שהן מתאימות גם לאנשים עם ניסיון מועט יותר. בנוסף, מאחר ודרישות המשרה יכולות לכלול מגוון של כישורים, יכולות וידע בשפות תכנות שונות, וודאו כי אתם אכן שולטים ביותר משני שליש מהכישורים המפורטים במודעה לפני שליחת קורות החיים.

לעולם אל תשקרו בנוגע לעבר המקצועי שלכם מאחר ויש דרכים היום לברר את הפרטים הללו, וכל פרט שאינו אמת יכול להזיק לכם מאוד בהמשך הדרך. יש לכם מספיק ידע וניסיון, ואתם תמצאו את המקום המתאים לכם וכישוריכם עם קצת סבלנות והתמדה. 


אודות מחבר המאמר

 

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.