אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרים לקידום מכירות

 מדוע צריך מוצרים לקידום מכירות?

כמו בכל התחלה חדשה של מוצר או תכנית אנו רוצים להיחשף למספר מקסימאלי של לקוחות, על ידי שימוש במגוון אמצעי פרסום העומדים לרשותנו.אנו צריכים לייצר המולה ורעש סביב המוצר החדש ולוודא כי השמועות בנוגע למוצר יגיעו לכל לקוח פוטנציאלי. ישנם כאמור מספר דרכים להגיע לפרסום והכרה בשוק,המוכרת והידועה שבהם היא הטלוויזיה,פניה לקהל לקוחות מכוון מטרה אשר גילו ידוע פחות או יותר,כמו כן הרגלי הצריחה של אותו לקוח ידועים או משוערים ובהתאם לזאת נעשה הפרסום.התימחור הוא לפי שעות צפיית שיא בהתאם לכמות האנשים שמתבוננת בתכנית מסוימת,ככל שישנם יותר צופים כך עלות הפרסום עולה (מה שקרוי כיום רייטינג),זוהי השיטה הידועה,הנפוצה והיקרה ביותר כיום.

ישנה שיטה נוספת והיא פרסום על ידי רדיו,כאן נחשף המוצר לקהל אשר משערים שמאזין לתכניות רדיו מסוימות,הנתונים משתנים מתכנית לתכנית ומשעה לשעה,גם כאן רייטינג כלומר כמות מאזינים בשעות מסוימות הוא הגורם המכריע את כף המחיר.

ישנן עוד שיטות כגון דיוור ישיר על ידי חלוקת פליירים,פרסומות של שלטי חוצות,פרסום על גבי עיתונים ועוד...אך השיטה אשר עליה נרחיב כאן היא באמצעות קידום מכירות על ידי מוצרי פירסום.

מה הם מוצרי קידום מכירות?

מוצרים אלו עוצבו במיוחד עבור המותג המפרסם אותם,הם מוצרים בעלי תפיסה שונה,בדרך כלל אינם מוצרים סטנדרטיים אלא שונים בעיצובם ובמראה,תפקידם לבלוט בשטח המפרסם ולתפוס את העין של הלקוח,זהו אינו המוצר הנמכר אלא סוג שונה של אותו מוצר,גימיק,המפרסם שירות או חברה.דוגמא למוצרי קידום מכירות נפוצים כיום בשוק:

• מתקנים דמויי בקבוקי שתייה הממוקמים בצמתים גדולים דוגמת קוקה קולה,פריגת...- למעבר לגלריית מוצרים לקידום מכירות

• מוצרי קידום מכירות לבתי קפה,מדובר על שלטים תלת מימדים הממוקמים על עמודי שלטי רחובות,לרוב נראה את לוגו בית הקפה עשוי פיברגלס,לחילופין ניתן לראות תמונת תפריט או דמות היוצאת מתוך התבנית.

• בעיר הסרטים בהרצלייה ובראשון לציון הוקמו דמויות מפתח מעולם הסרטים על ידי שימוש בפיברגלס,כגון:שרק,פרדי קרוגר,דינוזאורים ובקיצור בובות אלו שתוכננו במיוחד להצית את הדמיון של הצופים בהן נעשו בגדול,הן לא בעלות גודל סטנדרטי אלא גדולות בהרבה מהגודל המקורי שלהן והן כאמור אמורות להפיח בצופים הרגשה של סקרנות וציפייה.

• התפאורה של הפטריות הקטנות במקדונלדס אשר נועדה ליצור אוירה של גינת משחקים לילדים קטנים,על ידי שימוש בפטריות קטנות מפיברגלס ועל ידי שימוש בדמות הליצן,זוהי דוגמא מצוינת למוצרים שתפקידם לקדם מכירות של מוצר אחר.

לסיכום:ניתן לומר כי מוצרים לקידום מכירות הם המוצרים המושקעים ביותר בענף הפירסום,הם משדרים גודל ותפיסת רעיון בלתי מתפשרת,הם משדרים קו ברור של רעיון ויזואלי ומצליחים ברוב המקרים לגרום ללקוח להתעניין ולהגיע למוצר הסופי,אז בפעם הבאה שתיתקלו במוצר קידום מכירות אמנם תהיו יותר חסינים לאפקט הפרסומי אבל תרשו לעצמכם להיסחף עם הרעיון.

 


אודות מחבר המאמר

ניתן לראות מוצרים נוספים ומתקני תצוגה באתר talfiberglass.co.il תיהנו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.