אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עוזרות בית - לשמור על בית נקי

 

רובינו ממש לא נלהבים לנקות. אם להיות הרבה יותר מדויקים, רובינו שונאים לנקות - שונאים לשטוף, שונאים לנקות אבק מתעבים אף את המגע עם הסמרטוט. אם כן באם מצבינו האקונומי נותן עבורינו (ולעיתים אפילו במידה שממש לא) נבחר להיעזר בשירות מטעם עוזרות בית.

עוזרות בית יגיעו לרוב לביתנו, אחת בשבוע או אולי מעט יותר, הדבר תלוי בגודלו של הבית ובתקציב שבבעלותנו. העוזרות יעבדו משהו בקרב 3-6 שעות בכל יום ואם הינן יבצעו את כל עבודתן כראוי בלכתן אמור להיות לכם דירה נקי ומסודר, אחד שכיף להימצא בתוכו לפחות עד שהינו מתלכלך ומתבלגן שוב.

 

אוקי, אז מה בעצם תפקידן של עוזרות בית

בגדול, תפקידן של עוזרות בית הינו לצחצח את בית המגורים: להסיר אבק שהצטבר, ניקוי שטיחים, לשטוף את הרצפות, לשטוף כלים, לצחצח את השירותים והמקלחת ולשטוף את החלונות.

לא כול עוזרות הבית הינן מוכנות לנקות כל דבר. קיימות עוזרות בית שלא מוכנות לשטוף חלונות, יש כאלו שאינן מוכנות לשטוף כלים ואחרות אינן יסכימו לארגן ארונות בגדים. בעקרון, בשביל להגדיר משירותיה של עוזרת הבית שלנו את אותו המיטב, נחוץ להשאיר לעוזרת רשימה מסוג דגשים ומשימות לניקיון יחד עם לקיחה בחשבון של פרק זמן הביצוע שלה.

 

באיזו דרך משיגים עוזרת בית

רובינו לא נסכים שכל אחת תיכנס לביתנו ותקבל גישה חופשית לרכושנו היקר יותר מכל. לכן, נמצא עוזרת בית מתוך חברות ניקיון משכנעות, לאחר שקיבלנו המלצות אודותיה ממכרים או שמא מאנשים שאנחנו מכירים. באם לא קיימת לנו המלצות כמו אלו, יתאפשר לכם לחפש אחרי עוזרות בית באמצעות לוחות פרסומים או לחילופין דרך הרשת. במידה ומצאנו עוזרת, בשיטה של איתור שכזה. חיוני מאוד, לבקש מאותה העוזרת חוות דעת, גם על מנת לעמוד על אמינותה וגם בכדי להיות מודעים לאופן תפקודיה.

רצוי, להישאר איתה בבית, בפעם הראשונה בה העוזרת מנקה בביתנו ולהדריך אחריה במדויק מה לנקות ואיפה כמעט כל מוצר בביתנו נמצא. באופן זה, באפשרותינו לוודא שהיא אכן מבצעת אחר עבודתה כצפוי

לפני שעוזרת הבית מתחילה לעסוק אצלנו, ראוי שנשב איתה ונתאם ציפיות. נדגיש בשבילה דגשים מה כדאי עבורינו שהיא תעשה בביתכם (שטיפה, אבק, שירותים, ניקוי שטיחים וכדומה) ונוודא מולה שהיא אכן מוכנה לעשות את כל כל הפעולות הללו.

עוזרות בית המחירים

עיקר עוזרות הבית יקבלו תשלום לפי שעת פעולה בעת ששכרן לשעה ינוע לרוב בקרב 35 ₪ ל60 ₪ לשעה.רק אל השכר לשעה תדרשו להוסיף שכר לנסיעות ובהתאם לחוק נוסף על כך תנאים סוציאליים, חופשות ובמקרה של פיטורים גם פיצויים. לעיתים הם יהיו אלה חברות ניקיון שיעסיקו את אותן העוזרות ולכן הן כדלקמן יהיו אחראיות לתת תשלום לעובדים.


אודות מחבר המאמר

רותם יונה - מקצוען שיווק אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.