אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

20 מותגי האופניים הפופולריים ביותר בארצות הברית

מאמר זה עוסק ב 20 המותגים הפופולאריים ביותר בארצות הברית נכון למועד כתיבת המאמר, ומלמד כי השוק הישראלי בסך הכל מכיר את רובם ונמצא במגמות דומות.

האופניים הפכו לספורט אופנתי ביותר בישראל.

"מביני עניין" משקיעים עשרות וה"מופרעים" גם מאות אלפי שקלים בזוג אופניים ובציוד נלווה.

ברמת העיקרון המגמה בארץ עוקבת אחרי המגמות בעולם ובעיקר אחרי המגמה בארצות הברית שהיא כנראה מובילת הטרנד וגם השוק הגדול ביותר בעולם.

ישנם כל כך הרבה מותגים פופולאריים בארצות הברית, מותגים חדשים מופיעים ומותגים ישנים נסגרים, כך שקשה מאד למצוא סיכום מקיף אמיתי שיפלח את מספר האופניים שנמכרים בכל קטגוריה, אבל כן ניתן לאסוף נתונים על סך המכירות של כל מותג – כלומר כל האופניים, כולל אופני כביש, אופני הרים, אופניים היברידיות ועוד. ולכן הרשימה להלן אינה בחלוקה לפי סוג האופניים או לפי קטגוריה, והמקור שלה הוא פרסומים של יצרני האופניים עצמם. הרשימה נועדה להיות מדריך כללי על מהם המותגים הפופולאריים ביותר בארצות הברית בזמן כתיבת שורות אלו, ובהחלט ייתכן שבתוך זמן קצר יהיו שינויים ברשימה גם בגלל שינויים עונתיים בסוג האופניים הנמכרות וההתמחות של כל יצרן בסוג מסויים.

ובכן: 20 מותגי האופניים המובילים – וסוגי האופניים שהם מוכרים בארצות הברית:1.Trek - כביש, טריאתלון, אופני הרים עם שיכוך מלא וללא שיכוך, אופניים עירוניות, אופני שבילים, קרוזר, נשים, ילדים.2.Schwinn - כביש, אופני נוחות (קרוזרים ונשים), אופנים חשמליים, אופני הרים, BMX, ילדים3.Giant -  אופני כביש, אופני הרים, אופני הרים לנשים, אופני "סגנון חיים", היברידי, ילדים, BMX.

4.Cannondale – אופני כביש, הרים, אופניים לנשים (תתי קטגוריות רבות).5.Mongoose - אופני BMX שונים (אופניים Team, אופני פריסטייל, אופני דירט סטריט) אופני הרים (שיכוך כפול, קפיצות, Hardtail XC, נוחות, נסיעה קבועה, כבישים חלופיים).6.Raleigh - כביש, ביצועים היברידי, נוחות, הרים, קרוזרים, נשים, נוער.

7.Specialized – אופניים עירוניים ואופני נוחות, דירט / סטריט / ורט (BMX), ילדים ATB.8.Diamondback – אופני שיכוך מלא MTN, אופני הרים ללא שיכוך זנב קשיח Hardtail, אופניים מעוצבות, אופני נוחות, קרוזר, ביצועים, אופניים היברידיים, אופניים לנוער, BMX.9.Fuji - כביש, הרים, מיוחדים, נשים סגנון חיים, ילדים10.Haro  - כל סוגי אופני ההרים – לקפיצות, לרכיבה חופשית, ועוד. אופניים עירוניות, קרוזרים, אופני כביש וספורט.11.Shimano – אופני כביש, אופני נוחות, אופני הרים, BMX.12.Huffy - מאז 1892 – אופני הרים, BMX, ילדים, כביש.13.Gary פישר – אופני הרים, אופני שיכוך מלא, ילדים, מדרכה, כביש.14.Ellsworth – אופני הרים גבוהים. 15.Klein – אופני הרים קיצוניות, אופני כביש. 16.Jamis – אופני הרים - אופניים עם שיכוך מלא ארוך במיוחד, זנב קשיח, כביש, רחוב, ספורט נוחות, נוער.17.Bianchi – אופניים מיוחדים, אופני ביצועים, אופני פעלולים, אופני ספורט (כביש ושטח), אופני קרוס. 18.GT - הרים, כביש BMX, נשים.19.Rocky – אופני הרים, כביש, עירוניים, אופני נשים.20.Scott - הרים, כביש, ילדים נשים. חלק מן המותגים הפופולאריים והמוכרים לרוכבים ישראלים רבים, ניתן לרכוש רק בחנויות אופניים מתמחות במותג או אצל מפיצי המותג, אבל למרות זאת, את רובם אפשר למצוא בקלות בחנויות לציוד ספורט או אפילו באינטרנט.

לסיכום

בסך הכל "מביני עניין" ישראלים, הן סוחרים והן רוכבים, ישימו לב שהם מכירים את מירב מותגי האופניים המובילים בארצות הברית (כלומר בעולם...) ממגזינים מקומיים או שהם נתקלו בהם אצל רוכבים אחרים ואף חברים, וזה בסך הכל מלמד על כך שהשוק הישראלי נמצא במצב מתקדם ביותר.

העובדה כי ישנם יבואנים שמתמחים לא רק במותגים אלא ממש בנישות של חלקים, כמו למשל יבואן בולמי FoX, שעושה בעיקר ורק את זה, בולמי בטכנולוגיה עלית, מלמדת גם היא על היותו של השוק הישראלי שוק מתקדם ועדכני ביותר ביחס לעולם בכל מה שקשור למותגים ולאיכויות האופניים. 

אנו מקיים שהמידע הזה גרם לך או לך, הרוכב המקצועי להרגיש מעט גאווה מקומית.

רכיבה נעימה ובטוחה,

 

בית האופניים והממונעים.

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופנים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, ג'יפים ממונעים לילדים), אופניים חשמליות מתקפלות, קלנועיות, תלת אופן, אופניים חשמליות מיוחדות ועוד.  


אודות מחבר המאמר

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופנים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, ג'יפים ממונעים לילדים), אופניים חשמליות מתקפלות, קלנועיות, תלת אופן, אופניים חשמליות מיוחדות ועוד.  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.