אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אירועים לחברות

אירועים לחברותכל בעל עסק יעיד על כך שלא פשוט לארגן אירועים לחברות. קיים אתגר משמעותי שבעל העסק מוכרח לדעת לענות עליו: שילוב בין ערכי החברה והעברת תכנים מקצועיים לבין הענקת ערך מוסף ובסופו של דבר גם כיף אמיתי לעובדי החברה, שראויים ליהנות כתגמול לעבודתם.אירועים לחברות שונים זה מזה לא רק בכלל תחום העיסוק של כל חברה ובגלל ההרכב האנושי שמאפיין אותה, אלא גם כי לאירועים שונים ישנן מטרות שונות. ישנם אירועים לחברות שנועדו להיות מקצועיים יותר, בעוד שאירועים אחרים אמורים לתת דגש חשוב על נושא הערך המוסף. על אף שלא קיים מאגר בלתי נדלה של אירועים לחברות, נדמה כי כל הקריטריונים שהזכרנו גורמים לכך ששום אירוע לא דומה לשני.

הגדירו יעדים

אירועים לחברות יהיו מוצלחים רק בתנאי שבעל העסק עבר תהליך של הגדרת יעדים וכוונות לפני שבכלל התחיל במשימת הארגון. הרי כבר הזכרנו שיש סוגים שונים של אירועים לחברות שאמורים לענות על צרכים שונים, ולכן על בעל העסק להחליט האם הוא רוצה שהאירוע יהיה יותר לימודי או יותר כייפי? ואולי מדובר בשילוב בין השניים?

הגדרת יעדים תקל על מלאכתו של בעל העסק, ובנוסף גם תבטיח אירוע ממוקד וברור יותר. פעמים רבות בעלי העסקים שאינם יודעים למקד את רצונותיהם, מתפזרים לכל עבר, וכתוצאה מכך גם האירוע עצמו נראה בהתאם. לאחר שיוחלט באופן חד משמעי מהי תכלית האירוע, יהיה קל יותר לתכנן את מרכיביו כהלכה.

מה עושים עכשיו?

אם בחרתם לערוך כנס מקצועי בתור אירוע חברה, הרי שכאן שיטות הפעולה הן ברורות מאוד: יש למצוא מקום מתאים לאירוע, ובנוסף יש להביא פאנל של אנשי מקצוע מעניינים ובקיאים. אם לעומת זאת, בחרתם לארגן אירוע שמטרתו היא הווי ובידור, הרי שכאן עומדות בפניכן אפשרויות רבות יותר, כאשר הבחירה הנכונה היא למעשה פונקציה של תקציב ורצון.

חשוב לזכור שניתן לשלב אירועים לחברה יחד עם יום כיף למשפחות העובדים.


אודות מחבר המאמר

קידום אורגני לעסקים, מול 7

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.