אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכשיטי גברים היפואלרגנים נועם קיי

 

טבעת. עגולה, מרובעת, עשויה מזהב או כסף. טבעת סתם ליופי או טבעת נישואין. ישנו מגוון רחב כל כך של טבעות, ובזה תוכלו להיווכח בכל חנות תכשיטים ממוצעת. טבעות סטנדרטיות ונפוצות, טבעות בעיצוב אישי, טבעות זולות וטבעות יקרות. אבל מה עם טבעת עבור הגבר? טבעת ייחודית אשר תפיץ סביבה עוצמה ויופי מרהיב? אנחנו מציעים לכם לשכוח את כל מה שחשבתם וידעתם עד היום על טבעות ולהיפתח לעולם רחב הסובב סביב נושא אחד: טבעת לגבר.

 

טבעות לגבר - לא רק מהיום

 

טבעת לגבר מופיעה בהיסטוריה של העולם מספר פעמים. כך למשל ניתן לראות כי מלכים ענדו טבעות ובהן חתמו על צווים ופקודות שונות. טבעת לגבר נועדה עבור אנשים בעלי כוח ושררה: מלכים ושרים, מצביאים דגולים ואנשי דת. לא תמצאו בהיסטוריה אדם דגול המכבד את עצמו שלא התהדר בטבעת. בחלוף השנים נהיה יותר ויותר נפוץ לראות גבר עונד טבעת, ובעיקר טבעות נישואין. ולמרות זאת, כיום הולכת ומתרחבת הדרישה לתכשיטי גברים, וביניהם הטבעות.

 

טבעת לגבר של נועם קיי

 

אנו בנועם קיי מציעים לכם אוסף של טבעות יוקרתיות עבור הגברים. מה כדאי לכם לדעת על טבעת לגבר שאנו מייצרים?

·        טבעת לגבר של נועם קיי  מיוצרת מטיטניום וטונגסטן המעניקה לטבעת חוזק ומשדרת גבריות ועוצמה. חומרים אלו חזקים במיוחד ויוצרים טבעת לגבר איכותית ברמת גימור גבוהה.

·        אנו לא משתמשים כלל בחומרים הסטנדרטיים מהם מייצרים טבעות: זהב, כסף, יהלומים וכדומה. על כן הטבעות שלנו ייחודיות בארץ ובעולם. טבעות כגון אלו תמצאו רק אצלנו, במגוון של עיצובים וצורות.

·        לעיתים אנו משלבים בטבעות אבני חן מגוונות אשר תורמות לייחודיותה של הטבעת.

·        ניתן לשלם בשנים עשר תשלומים על כל הטבעות שלנו. כך תוכלו להתחדש בטבעת מיוחדת במינה בלי לקחת משכנתא שנייה.

טבעת לגבר של נועם קיי יכולה לשמש הן כטבעת נישואין והן כתכשיט ייחודי אשר לא תמצאו כמוהו בנקל. לא עוד חישוק זהב סטנדרטי ומשעמם, לא יהלומים גדולים המשובצים בחוסר טעם, אלא טבעת לגבר המעניקה לך הדר מיוחד ויוצא דופן


אודות מחבר המאמר

צוות נועם קיי תכשיטי גברים היפואלרגנים NOAMK

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.