אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריקודי בטן: אמנות רבת שנים לשיפור הכושר וביטוי הנשיות

ריקודי הבטן היו ידועים כבר בעת העתיקה ובוצעו על ידי נשים בעיקר במזרח התיכון כדי לשמור על בריאות ובכושר. במאה ה20 וה21, הריקוד הפך למאוד פופולארי בארה"ב ואירופה ונשים רבות משלבות את ריקודי הבטן כחלק מתוכנית האימונים שלהן. נשים רבות נהנו מהריקוד האקזוטי הזה כסוג של פעילות גופנית כדי לשמור על היופי והנעורים שלהן. נשים שהיו בהריון רקדו ריקודי בטן כדי להקך על הלידה והצירים. כמובן גם החזרה לגזרה ולכושר לאחר לידה דרך ריקודי הבטן היא דרך מהירה בטוחה ומהנה יותר. הריקוד מחזק את שרירי האגן על ידי תנועות הירך. כמו כן ידועים עוד יתרונות בריאותיים רבים נוספים. מאוד מרתק ומעניין לראות את התנועות המיוחדות של ריקודי הבטן, גלגול הבטן, כפיפות לאחור, שימי, ביצוע צורה שמונה ועוד. במידה ומבצעים את התנועות נכון, הדבר יכול להקל על כאבים בגב ולמנוע בעיות בגב התחתון. ריקודי הבטן יגרמו לך להרגיש יותר בנוח עם גופך בביצועה תנועות אמנותיות ונשיות. רקדניות בטן רבות מרגישות חושניות ונחשקות אחרי הריקוד ותוך כשי למידה של תנועות חדשות. הדבק החשוב ביותר הוא לדעת את התנועות ולשלב אותם ביחד עם המוסיקה והרגש הפנימי. כאשר את שולטת בתנועות הבטן שלך, לא מפתיע בכלל שזה הופך אותך לאישה עם ביטחון עצמי רב והערכה עצמית רבה יותר. ריקוד הבטן הוא דרך נפלאה להכנס ולשמור על כושר. תנועות הריקוד הן מאוד טבעיות ומפעילות הרבה שרירים קטנים שבדרך כלל לא פעילים מספיק. ריקודי הבטן מוסיפים נשיות וחושניות. ריקודי בטן הן לכל אחת, בלי הגבלה של גיל ומשקל!

אנחנו בshimmystyle מציאים מגוון רחב ומרהיב של צעיפי משי בשלל צבעים, מניפות משי מדהימות, קישוטים מיחודים לשיער ולגוף וכתבות מעניינות על הריקוד בכלל וריקודי הבטן בפרט.


אודות מחבר המאמר

החנות המיוחדת שלנו! שלל אקססוקיז לריקודי בטן:

מניפות משי, צעיפי משי, קישוטים לשיער ולגוף, כתבות מעניינות ועוד.

shimmystyle.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.