אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'קוזי להפגת לחצים

 

יתרונות הג'קוזי

כמובן לחלק ניכר מאיתנו את הזמן או שפשוט לא מעונינים להוציא כספים רבים בכל הקשור לטיפול בספא יוקרתי. לכם ג'קוזי ביתי יכול לסייע לכם בפיתרון פשוט יותר. ליצור את סביבת הספא, הרוגע אצלכם בבית. אחרי כל יום קשה בעבודה או עוד יום עם הילדים בבית שבו אנו זקוקים למשהו שיעזור להפיג את הלחץ, נוכל לטבול באמבט ג'קוזי אצלנו בבית.

רבים מאיתנו אין את הזמן או פשוט לא יכולים להרשות לעצמם לבקר בספא יוקרתי. לכן ביתיים מוצרי ספא מועילים כל כך. על ידי ניצול של ספא מרגיע מוצרי אמבטיה בבית, תוכלו ליהנות נסיגה במקלחת או באמבטיה שלך מבלי לבזבז אגורה. אתה יכול להירגע אחרי יום עבודה קשה או כל פעם שאתה צריך הקלה לחץ יומיומי. זה מדהים איך רגועה תרגישי אחרי רק 20 דקות באמבט ספא מרגיע הביתה באמצעות אמבט טבעיים סבונים גוף אחרים מתח הקלה מוצרים. כמה מוצרי ספא כדי לשקול לפנק את העור עם מוצרי טיפוח טבעיים לעור. הדבר עוזר לחדש ולנקות את העור ללא כל החומרים המזיקים לעתים קרובות למצוא סבונים רגילים. סבונים טבעיים גוף יכול לעזור להקל על התייבשות של העור ולהוסיף לחות כדי להפוך את העור חלק למגע. נסה סבונים ריחניים, סבון גליצרין חמאת שיאה קרם גוף, שמן עיסוי טבעי, או סבונים, קרם, או מוצרי אמבטיה העשויים מחלב כבשים. חיפושים קשורים ספא בגדים מיקרו dermabration, כפפות ובני זוג סבון כדי לנקות בעדינות את העור ולסייע לך להירגע באופן טבעי. למקלחת, מרעננת עיסוי, לבחור המקלחת עדין מתאים וסיבוב. יש גלימה מבד קטיפה טרי או לעטוף אמבטיה מחכה ביציאה מקלחת או אמבטיה כדי למקסם את החוויה שלך. חלומי שינה היבט חשוב נוסף של הפגת מתחים הוא לישון כל לילה נפלא. לשינה רבה, נסה כריות אורגניות, שמיכות, ו toppers מזרן ממולא צמר טהור גדל לסביבה, מכוסה בד כותנה אורגנית. על פי מחקרים, ישן על מצע טבעי מוריד את קצב הלב שלך נותן לך יותר מרגיע, שינה עמוקה יותר. זה גם מאוד מפחית לחות ולכן העור נשאר יבש וקריר בלילה. שנת לילה טובה יכולה להיות כל מה שאתה צריך להתמודד עם הלחץ הרגיל של חיי היום יום! ליצור סביבה מרגיעה במהלך אמבטיה ספא או אפילו תוך כדי להירדם, ליצור סביבה מרגיעה עם מוצרים כגון מוסיקה או מזמורים השראה, הספר האהוב עליך או שירים, ציורי שמן יפים להתפעל תוך כדי להתרחץ, תאורה רכה. ואל תשכח להוסיף כמה נרות ארומטיים או קטורת כדי תפאורה הביתה שלך. כל אלה יוצרים תחושה רגועה כדי לעזור לכם להירגע וליהנות מהרגע. כמו כן, לא להזניח את כפות הרגליים העייפות שלך! הוסף עיסוי כף הרגל לשגרה לילה או לשפשף את כפות הרגליים עם כפפה טיהור וליישם קרם טבעי לפני השינה. לא רק מרגיע אמבטיה, מוצרי גוף וספא לעזור לך, הם יכולים ליהנות כל המשפחה שלך. מוצרי ספא מתנות לעשות אמבטיה מעולה לחגים, ימי הולדת ואירועים אחרים. ישנם גם מוצרים הרפיה לתינוקות וילדים. בכל הנוגע להקלה על מתח, מוצרים טבעיים תמיד לעשות את הבחירה הטובה ביותר. גולשים באינטרנט היום לנסות מוצרים אלה ואחרים כך שתוכל ליהנות את החיים במלואם!

 


אודות מחבר המאמר

ניר דותן מנכ"ל וויז גרופ בע"מ. www.wisegroup.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.