אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סריקת מסמכים – ניהול מסמכים בארכיון דיגיטלי חכם

 

עסקים בני ימינו מהווים חבילה של מידע בתוספת מוצר או שירות אותו הם מוכרים ללקוחות הזקוקים לפתרונות שלהם. עסק ללא ידע אינו יכול להכיל לקוחות. הידע של העסק או הארגון קיים במוחות הבעלים והעובדים, אך הוא קיים גם בניירת ובמסמכים שונים הנמצאים במשרדי העסק או הארגון. 

כיוון שלמסמכים יש נטייה להיערם זה על זה או להצטופף כמו סרדינים בקלסרים ובקרטונים, רצוי מידי פעם לצמצם את שטח האחסון שלהם, ובו זמנית ליצור להם גיבוי דיגיטלי זמין לכל מטרה. למסמכים הממלאים קרטונים וספריות יש תכונה לצבור אבק, להצהיב ולהרקיב, ולכן חובה  לבצע סריקת מסמכים לארכיון דיגיטלי. 

ניהול מסמכים - מה הפתרון?

 

לשמור את המסמכים בקלסרים לתקופה המחויבת על פי חוק ובו בעת לסרוק אותם ולנהל אותם בתוכנת ניהול מסמכים בצורה חכמה במחשב.

לבצע סריקת מסמכים כדי שתוכלו להמיר את מסמכי הנייר שלכם לקבצים בפורמט דיגיטלי אותם תשמרו במחשבי ושרתי הארגון. שמירת המסמכים שלכם במתכונת "משרד ללא נייר" (או בלשון אחרת "ארכיון דיגיטלי חוסכת שטח אחסון של קלסרים וקרטונים עמוסים בניירות ומסמכים. 

אם תחליטו להשתמש בתוכנת ניהול מסמכים, אתם תוכלו לנהל את המסמכים במרחבי המחשב, תוכלו לאתר אותם בקלות באמצעות מנוע החיפוש והם יהיו זמינים לכל צורך שתגדירו ולכל מי שתאפשרו לצפות, לערוך, להדפיס וכדומה. 

סריקת מסמכים – הכי טוב

 

תוכנות ניהול מסמכים (ארכיון דיגיטלי) מאפשרות למשתמשים לאחסן מסמכים, טפסים, שדות נפוצים, ברקודים, תמונות ועוד ובכך לנהל את כל המידע שלנו במקום אחד מרכזי אחד. אם הגדרתם שדות נפוצים שהתוכנה תזהה בזמן הסריקה, התוכנה תבצע זיהוי מהיר שלהם בזמן החיפוש. כשתרצו תוכלו לשלוף מסמך או טופס קיים וליצור באמצעותו מסמך חדש.

 

סיימתם לסרוק ואתם שואלים מה עושים עם מסמכי המקור? על פי חוק יש לשמור אותה 7 שנים שלאחריהן תחל תקופת ההתיישנות. אם סרקתם מסמכים וביערתם את מסמכי המקור אם לא חלפה תקופת האחזקה שלהם על פי חוק אתם מסתכנים בכך שלא תוכלו להציג מסמכי מקור בפני הרשויות, במידה ותידרשו לכך באותה התקופה.

 

בדרך זו ניתן לחסוך בנייר, בשטחי אכסון, בסכנת אובדן או נזק למסמכים. כמו כן תוכלו לגבות את החומר ולשמור אותו לתקופה ארוכה.

למי שלא מעוניין לרכוש תוכנה לניהול מסמכים יש אפשרות לבצע שמירת המסמכים בטכנולוגיית הענן כך שכמות האחסון היא כמעט בלתי מוגבלת.

 

המאמר נכתב ע"י מנהל האתר דוקיומנטס.

ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שרותי סריקה, ארכיון דיגיטלי

www.documents.co.il


אודות מחבר המאמר

דוקיומנטס מציע שירותים בנושאים: ניהול מסמכים, ארכיון דיגיטלי, סריקת מסמכים, תוכנות סריקה, שירותי סריקה, זיהוי טקסט OCR, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, סורקי מסמכים, שרותי סריקה,ארכיון דיגיטאלי, תוכנה לסריקת מסמכים, ארכיון מסמכים, תוכנת סריקת מסמכים, שירותי ארכיון, סריקת תמונות, סורקי ארכיון, סריקה, פתרונות ארכיב דיגיטלי, סריקת ספרים ועוד.

=======================================

המאמר נכתב ע"י מנהל האתרים:

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, חברות לסריקת מסמכים.

http://www.documents.co.il

 

סקאנבוק - שרותי סריקה, ארכיון דיגיטאלי ממוחשב, סריקת ספרים, סריקת תמונות, מכירת סורקים לסריקת ארכיונים.

http://www.scanbook.co.il

 

PDF to WORD – המרת קבצים,  pdf ל word - , המרת, pdf  המרת קובץ , pdf - תוכנה להמרת קבצים, pdf ל , word - המרת pdf ל. word –

http://www.pdftoword.co.il/

 

Rent A Scanner - סורקים להשכרה, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון מסמכים, מכירת סורקי מסמכים מקצועיים.

http://rentascanner.co.il

 

מסמכים - אתר אינפורמטיבי בנושאים: ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, סריקת ספרים. http://mismachim.co.il

 

טל: 054-5880060

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.