אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עדיף לקנות מתקן שעשועים לחצר מעץ או מתקן משחקים מברזל ?

מתכננים לקנות מתקן חצר לילדים ?

יש הרבה החלטות שצריך לקחת בנושא. בדרך כלל הראשונה שבהם היא האם לקנות מתקן שעשועים מעץ או מתקן עשוי ברזל.

 

קשה להגיד במדויק מה יותר טוב ממה אך בהחלט אפשר לבחון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, להלן מספר נקודות למחשבה:

 

מתקן שעשועים מעץ

מתקן זה בעל קונסטרוקציית עץ חזקה אשר לרוב מגיעה כבסיס של בית עץ. אל המבנה קשורה בדרך כלל המגלשה וקיר הטיפוס או הסולם. כמו כן מהמסגרת הראשית יצאו נדנדות ילדים, סולמות תלייה ועוד..

 

יתרונות

 

חסרונות

 

מתקן שעשועים מברזל

לרוב מסגרת מתקן זה יהיה עשוי צינורות ברזל. מגלשה לגינה ותוספות אחרות שלו יהיו גם הן בדרך כלל עשויות ברזל.

 

יתרונות

 

חסרונות

·        מתקני ברזל אינם כבדים ויציבים כמו אלה מהעץ. במקרים של נדנוד אינטנסיבי קיימת סכנה של התהפכות המתקן. על מנת לאבטח את עיגונו המושלם מומלץ ליצוק את רגליו לתוך כלונסאות בטון קטנות.

·        מתקני ברזל העומדים תחת כיפת השמיים כאשר הם פתוחים לכל מזג אוויר צפויים להתמודד עם בעיית חלודה קשה. בנוסף למראה המוזנח של ברזל חלוד, הוא יכול לגרום לפציעה של המשתמש ובטווח הארוך תחליש את חוזקו של החומר ובסופו של דבר תוביל לשבירתו.         חשוב לציין שבמתקנים מגולוונים בעיית החלודה תתפשט לאט יותר מאשר בברזל הרגיל.

·        מתקני ברזל יאריכו חיים פחות ממתקני העץ ויהיו פחות בטוחים לשימוש הילדים בגלל החומר הנחות וזו גם הסיבה שאלה תמיד יהיו זולים ונגישים יותר.

 

 

כאמור יש הרבה שיקולים לכאן ולכאן והחלטתכם הסופית תכריע. אם ברצונכם לרכוש מתקן זול מאחר ואינכם זקוקים לו לתקופה ארוכה, מתקן הברזל יעשה עבורכם עבודה מצוינת. מצד שני אם ברצונכם במוצר אשר יעמוד בטוח ואיתן שנים ארוכות עד שאחרון הילדים יתבגר מתקני משחקים לגינה מעץ היא התשובה עבורכם.


אודות מחבר המאמר

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המתמחה בייבוא ושיווק מתקני שעשועים מעץ ונדנדות ילדים מעץ לחצר הפרטית. בנוסף החברה הינה יצרנית נדנדות משפחתיות לגינה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.