אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פיזור חום בבית ע"י שימוש במערכת הסקה אקולוגית

חימום באמצעות מערכת הסקה מרכזית דרך תנורי הסקה היא אופציה נהדרת ואולי הטובה ביותר בתחום אמצעי החימום הקיימים. כאשר מתקינים מערכת הסקה מרכזית בבית ניתן ליהנות מחיים ברמה ואיכות גבוהים יותר באופן משמעותי.

מערכת הסקה מרכזית – פיזור החום

מערכת הסקה מרכזית מפזרת חום באמצעות תנורי הסקה לכל חדרי הבית ועל ידי כך מסייעת לנו לשמור על טמפרטורה רצויה במהלך כל היום. מערכת הסקה מרכזית מעבירה גז דרך צינורות שמותקנים מראש אל תנורי הסקה שבאמצעותם אנו מחממים את החדרים. למערכת הסקה מרכזית מומלץ להוסיף תרמוסטט שיותקן בכל החדרים על מנת שיהיה ניתן למדוד , לשלוט ולשנות במידת הצורך את מידת החום שאנו מעוניינים שתהיה בחדר.

אמצעי חום כמו תנורי ספירלה, מפזרי חום ואף מזגנים אינם מאפשרים לנו לפזר את החום שיוצא מהם אל כל הבית ומאלצים את כל דיירי הבית לשבת בחדר אחד על מנת להתחמם. מערכת הסקה מרכזית המחממת באמצעות תנורי הסקה נמצאת בכל חדר וניתן לעשות בה שימוש ולחמם באופן אחיד את כל הבית ואף לשלוט ולהחליט על טמפרטורות שונות בכל חדר. הסקה מרכזית היא כיום הדרך הטובה והיעילה ביותר לחימום הבית.

תנורי הסקה אקולוגיים– יתרונות

תנורי הסקה ומערכת הסקה מרכזית הם בעלי יתרון בולט על אמצי חימום אחרים כמו מפזרי חום או מזגנים:

·         תנורי הסקה אקולוגיים אינם גורמים לתחושת יובש ונשימה של אוויר דחו מעצם השימוש בהם.

·         תנורי הסרה ומערכת הסקה מרכזית מפזרים את החום ברחבי הבית כך שאנו מסוגלים לנשום אוויר שאינו דחוס ושומרים על חום גופינו.

·         מערכת הסקה מרכזית  לא מצריכה מאיתנו תחזוקה שוטפת. תנורי הסקה אקולוגיים ומערכת הסקה מרכזית הן מערכות סגורות שלא דורשות ניקיון ותיקון תקלות.

·         שבבי העץ שבהם משתמשים להזנת המערכת מגיעים מתעשיית העץ, הם ממוחזרים ב-100%.

·         קל מאוד להזין את שבבי העץ למערכת, אין כל סכנה בכל שלא כמו בשימוש בגז או סולר. 

 


אודות מחבר המאמר

תנור ירוק- מערכת הסקה אקולוגית לבית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.