אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חומר הסיכה הטוב ביותר עבור שרשרת של אופני הרים.

מאמר זה עוסק בחומרי הסיכה השונים הקיימים עבור שרשרת של אופני הרים ובאיזה חומר כדאי לבחור בהתאם לשימושים השונים ותנאי השטח השונים בהם את/ה רוכבים.

 

עם כל חומרי הסיכה לאופניים שקיימים היום בשוק, רוכבים רבים מתקשים להחליט באיזה סוג להשתמש בשרשרת שלהם באופני הרים? האם כדאי לקנות חומר סיכה בטפטוף או תרסיס? האם עליך להשתמש בחומר סיכה רטוב, יבש, או שעווה?

להלן כמה הצעות לבחירת הסוג הנכון של חומר סיכה על אופניים שרשרת האופניים שלך. חומר סיכה בטפטוף לעומת תרסיס אופניים חומרי סיכה לאופניים מגיעים בטפטוף או במיכל תרסיס. אנו ממליץ דווקא לטפטף כי זה קל יותר לקבל את חומר הסיכה ישירות על החלקים הדרושים של שרשרת אופניים.

שימש בחומר סיכה בספריי בדרך כלל גורם לחומר הסיכה לעלות על חלקים אחרים של האופניים, והחומר הזה רק אוסף אבק וזוהמה בעת הרכיבה. סוגי חומרי סיכה לאופניים ישנם מספר סוגים שונים של חומרי סיכה לאופניים בשוק. חשוב לבחור את הסוג הנכון של חומר סיכה אופניים כדי להתאים אותו לתנאים אתה רוכב.

בקצרה נסביר מהם חומרי הסיכוך לאופניים שהם הטובים ביותר עבור התנאים לרכיבה בטוחה: חומר סיכה רטוב: זה סוג של סיכה שמתחיל רטוב ונשאר רטוב. חומר סיכה זה נהדר לרכיבה בחורף רטוב, בוצי, או רכיבה על באזור של נחלים ומים. יתרונות: זה סוג של חומר סיכה לאופניים שלא נשטף  כשהוא נרטב ואתה לא צריך לחדש אותו לעתים קרובות (לעומת חומר סיכה יבש או שעווה) אם אתה רוכב בתנאים רטובים. חסרונות: חומר סיכה רטוב יכול להיות בעייתי, אם אתה רוכב על סוגים של תנאים שטח ומזג אוויר. לדוגמה, הוא סופח שאריות של לכלוך שחור שמנוני על השרשרת שלך, אם אתה רוכב בתנאים מאובקים ויבשים. וגם קשה יותר לנקות את השרשרת ממנו מאשר במקרים של חומרי סיכה אחרים. חומר סיכה יבש: זה חומר סיכה לאופניים שהוא רטוב אולם הוא "מתייבש" לאחר מכן ונדבק לחלקים. חומר סיכה יבש הוא נהדר עבור רכיבה בתנאי אבק ויובש. יתרונות: חומרי סיכה יבש מונע הדבקת לכלוך לשרשרת והפיכתה ל"עבה" ומבולגנת כמו בחומר סיכוך רטוב. המפתח לשימוש נכון בחומר סיכה יבש לאופניים הוא לשים אותו על האופניים כמה שעות לפני הנסיעה ולכן הוא מתייבש ואינו אוסף לכלוך בעת הרכיבה. חסרונות: חומר סיכה יבש לאופניים יבש נשוף ויהיה צורך להחליף אותו ולשמן מחדש כל הזמן אם אתה מבצע הרבה מעבר נחל או רוכב בתנאים רטובים.

וקס: ציפוי שעווה על שרשרת האופניים - אפשרות נוספת בתנאי היובש. יתרונות: ציפוי שעווה גורמת לעפר להתקלף מהשרשרת, כך שהוא לא צריך ניקיון בתדירות גבוהה. זוהי אלטרנטיבה טובה אם אתה מקפיד לשמור שהשרשרת שלך לא נרטבת לעיתים קרובות. חסרונות: סיכת שעווה דורשת שימון לעיתים קרובות יותר מאשר חומר סיכה יבש רגיל, היא לא עובדת היטב בתנאים רטובים או בוציים, היא טובה פחות משמן כיוון אינה נכנסת בן בין החלקים הנעים כמו שמן. טיפים חשובים: ישנם סוגים שונים של חומרי סיכה לאופניים על בשוק. רוכבים אוהבים להשתמש בתערובות שלהם או במוצרים בשוק שאינם מיוצרים במיוחד עבור שרשראות אופניים. אם תחליט לעשות את זה, כדאי לעשות קצת מחקר כדי לוודא שלא תגרום נזק לשרשרת שלך.תרסיס פופולרי כמו WB40, למשל, אינו חומר סיכה טוב שרשרת האופניים שלך. חשוב לוודא שיש לך שרשרת נקייה באופני ההרים לפני התחלת הסיכה. אם השרשרת מלוכלכת חומר הסיכה יעביר בדרך כלל את הלכלוך לתוך החלקים הנעים של השרשרת, מה שיגביר את הבלאי שלהם.

אנו מאחלים לכם נסיעה נעימה ובטוחה.

בית האופניים והממונעים.

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות למכירה ואופניים חשמליות מיוחדות וקלנועיות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים, אופניים חשמליות מתקפלות, תלת אופן, מדריכים לאופניים חשמליות מחיר ועוד 

 

 


אודות מחבר המאמר

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות למכירה ואופניים חשמליות מיוחדות וקלנועיות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים, אופניים חשמליות מתקפלות, תלת אופן, מדריכים לאופניים חשמליות מחיר ועוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.