אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור סוכן ביטוח?

 

סוכן הביטוח הוא חוליה חשובה בתהליך רכישת הביטוח,הוא האיש שבו תלוי עתיד העסק, הוא צריך להיות ישר, נאמן, מקצועי, שמכיר את העסק שלכם מבפנים ומבחוץ, שיהיה עם האצבע הדופק, שיכיר את השינויים שחלים בו מידי פעם, שיכיר את הקשיים שלכם ושל העסק, בקיצור שתרגישו שאתם בוטחים בו.                

כל הבטחה או התחייבות של הסוכן כלפיכם מחייבת את חברת הביטוח כאילו שזו הבטחה או התחייבות שלה ולכן יש לקבל כל הבטחה או התחייבות כזו בכתב ולא רק בעל פה.

קיימת אפשרות למנות את סוכן הביטוח לנציג שלכם כלפי חברת הביטוח אך אפשרות כזו אינה מומלצת עבורכם.

אל תיתפתו למודעות ולתשדירי פרסומת שמבטיחות לכם את המחירים הזולים ביותר, כי בסופו של דבר זה יעלה לכם ביוקר ואין מתנות חינם.

קבלו המלצות מחברים, מכרים, בעלי עסקים, וחפשו סוכן ביטוח מומחה כפי שאתם מחפשים רופא מומחה בתחומו שאתם יכולים לסמוך עליו כי בו תלויים עתידכם ובריאותכם..

חלק מסוכני הביטוח נוטים לרכז את עיקר המאמצים בענפי ביטוח המועדפים עליהם ושבהם הם רוכשים ידע ונסיון מקצועי רב, לדוגמא ישנם כאלה שמעדיפים לעסוק בענפי ביטוח חיים ופנסיוני ואת יתר הענפים יראו כחשובים פחות ושאותם עליהם לבטח בכדי שהמבוטחים שלהם לא יתפתו לעבור לסוכן מתחרה ומכאן שהמומחיות שלהם בתחומים אלה מן הסתם פחותה ולכן חפשו את סוכן הביטוח שמומחה בתחומי הביטוח אותם אתם מעוניינים לרכוש, לא חייבים לשים את כל הביצים בסל אחד.

חשוב מאד להיות עם האצבע על הדופק ולעדכן את סוכן הביטוח בזמן אמת על כל שינוי בעסק, אם זה ברכישת ציוד חדש, שינוי במצבת כוח אדם, הוספת תחום בעיסוק ושינויים במלאי, רצוי להפגש עם הסוכן לפחות פעם בשנה כחודש לפני חידוש הביטוח ורצוי אצלכם בעסק, להגיע איתו לסיכום לגבי סכומי הביטוח בחידוש לעבור שוב על הכיסויים שנותן לכם הביטוח ולא להתבייש לבקש הנחה בעיקר אם השנה עברה ללא נזקים ותביעות.

 


אודות מחבר המאמר

ישראל שוויד - ניהול סיכונים ויועץ ביטוח לעסקים.

www.bedekbit.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.