אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מיוחדות

מחפשים מתנה מיוחדת? לא צריך לרוץ לחנויות הצעצועים ולעמוד שם מול ההיצע הגדול ורק להתבלבל עוד יותר. עם המדריך המהיר לקניית מתנות לילדים לא שגרתיות תוכלו לקנות (ולפעמים גם רק להביא) מתנה מיוחדת שכולם יזכרו.

כל המתנות להלן הם מתנות לבעלי תקציב נמוך של מתחת ל 100 ₪ . למי שיש תקציב קצת יותר גבוה יש הרבה יותר אפשרויות לתת "מתנות בלתי נשכחות".

מתנה שעוברת מדור לדור- אם יש לכם את השעון הישן של סבא, או את שרשרת של סבתא, תנו אותה לילד והסבירו לו את משמעות הערך הסנטימנטלי של החפץ. כך גם תוכלו להסביר לו שאפשר לעריך דברים ישנים וגם תתחילו מסורת שאולי תמשך שנים.

מתנה שמפתחת את הצד האומנותי של הילד- בד קנבס עם קן ציור וצבעים חדשים. הילד יוכל לצייר בעצמו ואחר כך תוכלו לתלות את הציור בחדר שלו או אפילו בסלון, שכולם יראו...

מתנות ירוקות לסביבה-  היום אפשר להשיג מגוון מתנות ירוקות. רוב המתנות הירוקות עשויית מחומרים ממוחזרים אך יש גם אלו שמלמדים אתכם איך לקחת פחיות ריקות ולבנות מזה רובוט... המתנה הירוקה תשריש את יסודות השמירה על איכות הסביבה.

עץ אישי- מתנה ירוקה נוספת היא שתילת עץ אישי של הילד. אפשר לעשות מזה מאורע גדול ולקחת את כל המשפחה ליום כיף ששיאו יהיה שתילת העץ או לשתול עץ ולתת לילד את התעודה שמראה שהעץ שלו.

תרומה בשמו- נכון, אני בטוח שרובנו לא באמת יעשו את זה אבל תרומה אישית מבעל האירוע לאגודה שאותו הוא אוהב (צער בעלי חיים וכו) ירגשו אותו וגם ילמדו אותו מהי נתינה לזולת. מומלץ בחום!

חלקה על הירח- זאת מתנה לאוהבי החלל... חלקת אדמה עם תעודה חתומה שמוכיחה שבעל התעודה קנה חלקה בירח. אולי עוד שלושים שנה נוכל לעבור לשם ואז נבין שזאת הייתה מציאה?

ימי טיול במפעלים האהובים עליו- בכל מפעל יש סיור מאורגן שבו אפשר לראות איך מכינים שוקולד ואפילו לטעום חופשי חופשי... מתנה מגניבה לכל המשפחה

רוצים לספר לנו על עוד רעיונות? השאירו תגובה ואנחנו נפנה אליכם!


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על מדבקות קיר ועל בייבי קוק . אם תרצו לקרוא על בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים בקרו אצלנו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.