אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות לאירועים, פרילנס או חברה?

אטרקציות לאירועים הינם חלק ממערך הפקה שלם. האם כדאי לפרק את השירותים הללו לאירוע כך שכל אחד יהיה מומחה לתחומו או שמא כדאי להשתמש בחברה אחת שתהיה מופקדת על כל המערך המיוחד הזה? כיוון שהשאלה הזו עלתה לא מעט ברשת החלטנו לתת לכם תשובה אחת מסכמת וברורה.

אטרקציות לאירועים הפכו בשנים האחרונות למבוקשות במיוחד. הרעיון הוא לתת לאירוע נופך נוסף ולמלא אותו ביופי שאין שני לו. בראיון שערכנו עם מפיק אירועים מוכר שמענו כמה טיפים והסברים לשאלה שלנו: האם לקחת כמה אנשי מקצוע כאשר כל אחד מהם מומחה בתחומו או שאולי להזמין חברה אחת שתפקח על הכל.

שימוש באנשי מקצוע שונים מפתה. במבט ראשון הכי טבעי להזמין כל אחד לתחומו. ממש כשם שבונים בית מזמינים את החשמלאי ואת הצבעי כך ניתן למצוא אטרקציות לאירועים אשר לכל אחת מהן ערך מוסף משלה: בר מתוקים, צילום אירועים, מגנטים לאירועים, רקדנים ומה לא. הבעייתיות של האופציה הזו באה לידי ביטוי לראשונה בכסף: כאשר יש מספר גומרים מעורבים קשה יותר להגיע להנחות מה גם שאטרקציות לאירועים לא ממש זולות.

כאשר לוקחים חברה אחת שמתמחה ב-אטרקציות לאירועים המחיר נוח יותר. יש סיכוי רב יותר לקבל מחיר נוח. דבר חשוב נוסף הוא שבניגוד לחשיבה של שנות ה-80 של החברה הכולבויניקית, היום, ובמיוחד לאחר מהפכת הצרכנות של הישראלי הממוצע, חברות המציעות שירות של אטרקציות לאירועים כמו בר מתוקים, צילום לאירועים, רקדניות ועוד נוגות לקחת את הפרילנס המשובח ולעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא. הוא כרטיס הביקור שלה ולעיתים רבות עדיף שיהיה גורם מבקר על נותן השירות. כך אנו יכולים לקבל מקצוענים עם קבלות ולא כאלו המפרסמים עצמם כאיכותיים אך למעשה אינם עומדים בקריטריונים של חברות הפקות כאלה ואחרות.

היום כאשר אנו מפיקים אירוע באמצעות אטרקציות מגוונות אנו מייצרים אירוע יחודי וחדשני המכיל אטרקציות חדשות שעושות את כל ההבדל.

 

 


אודות מחבר המאמר

מכונת כתיבה - כתיבת תוכן ומאמרים.

כתיבת מאמרים איכותיים לקידום איכותי של אתרך.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.