אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח דירה

 

ביטוח דירה הינה השקעה חשובה שכדאי לכם מאוד לעשות בלי שום קשר אם אתם שוכרים דירה או אם כבר קניתם אותה. מאמר זה יפרט מספר טיפים אודות ביטוח דירה.

הצורך בביטוח דירה

הרבה אנשים לא טורחים לרכוש ביטוח לדירה משום שהם חושבים שהם לא צריכים אותו מהסיבה הפשוטה שהדירה בהם הם מתגוררים אינה רכושם. זוהי חשיבה לא נכונה משום שהדירה בה אתם מתגוררים בין אם היא שכורה או שהיא שלכם משמת כמקום מגוריכם ולרכושכם. ולכן, דבר זה אינו פוטר אתכם מבעית שיכולות לצוץ כמחזיקי דירה בין אם זה שיטפון, שריפה או גניבות. ומסיבות אלה בדיוק מומלץ לקחת ביטוח דירה.

ביטוח דירה לא נועד רק להגן עליכם רכושכם מפני הרס או נזק, זה גם יכול לכסות אתכם במקרה וקרתה תאונה לאורח אשר שהה בדירה שלכם. באותו הזמן, הביטוי גם יכול לתת לכם כיסוי פיננסי למקרה שמשהו מרכושכם גורם נזק לרכוש של מישהו אחר כמו למשל אם ישנה הצפה בשירותים אשר גורמת להצפה וגורמת לנזק בדירה השכנה.

במה חשוב להתחשב כאשר בוחרים ביטוח דירה

הצרכים שלכם קוד כל, אתם צריכים לוודא שהביטוח שאותו אתם רוכשים מתאים לצרכים שלכם. האם מכסה את האזור שבו שוכן הבניין בו אתם גרים. האם קניתם את הדירה או האם היא שכורה?איזה סוגי מגורים הביטוח מכסה?

האם אתם צריכים ביטוח דירה עבור תכולת הדירה? אתם יכולים לבחור גם ביטוח דירה המכסה גם את כל הרכוש שלכם בדירה. אפשר לקחת גם ביטוח גורף על כל הרכוש או אפילו לעשות פוליסה מיוחדת עבור כל אביזר ואביזר בדירה כגון הטלוויזיה, מקרר, מזגן וכו'.

ולסיכומו של דבר, חשוב מאוד תוודאו שאתם קונים את הביטוח דירה שלכם מחברה אמינה. במידה וכן קורה משהו ואתם תאלצו להגיש תביעה עבור כספי פיצויים אתם חייבים לדעת האם החברה תוכל לעמוד בדרישה, האם אפשר הגיש בקשה בקלות? האם חברת הביטוח יציבה מבחינה פיננסית? חשוב לא לקחת ביטוח דירה רק על פי מוניטין שעובר מפה לאוזן.

 

שיהיה בהצלחה!!

 


אודות מחבר המאמר

הכותב הינו בלוג ואחכ מעורכי התוכן באתר צרכנות מוביל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.