אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור חברת קייטרינג לאירוע שלך

 

אוכל הוא חלק אינטגרלי בכל אירוע. לכן, עליך לבחור בצורה נבונה. אבל מהי בעצם הצורה הנכונה לבחור חברת קייטרינג? כשמתחילים לחפש חברת קייטרינג, חשוב לבצע מחקר מקיף בנושא, לבדוק המלצות אודות אותן חברות קייטרינג, ללכת לטעימות וכו'.

לפני שאתה יוצא לפגישות עם חברות קייטרינג, ערוך רשימה של דרישות על מנת שאותו נציג של חברת קייטרינג יוכל להתאים את עצמו אליך. תקשורת היא דבר מאוד חשוב כשאתה נפגש ומדבר עם חברות קייטרינג. ככל שתעביר להם יותר אינפורמציה, כך הם יוכלו להכין את הדברים בדיוק כמו שאתה רוצה.

נתונים לדוגמה עבור חברת הקייטרינג – האם כבר סגרת מקום לאירוע והאם לאותו מקום יש מטבח? כמה מוזמנים? בדוק אם לאותה חברת קייטרינג יש הגדרת מינימום. ברר עם אותה חברת קייטרינג מה קורה לגבי דרישות מיוחדות כמו מנות צמחוניות וכו'. דעו לכם שחברת קייטרינג המכבדת את עצמה תהיה מוכנה לכל התקלה והפתעה, השאלה באיזה מחיר.

מהו התקציב שלכם עבור קייטרינג?

בפגישה עם חברת קייטרינג, התייעץ איתם לגבי התקציב ומה האפשרויות העומדות לפניך. האם ה קייטרינג באירוע יהיה בצורה של בופה או הגשה? לגבי התפריט – האם תהיה איזו ערכת נושא שמלווה את האירוע? אם כן, האם ה קייטרינג והמנות יכולות לשקף את זה? תקציב יכול לקבוע ולעיתים לא לשנות בכלל את  הגמישות של אותה חברת קייטרינג, זה סוג המזון שנותן את הטון.  בקש מאותה חברת קייטרינג לתת לך את הסכמי התשלום בכתב וחתומים.

איפה אותה חברת קייטרינג קונה מצרכים?

האם אותה חברת קייטרינג קונה מזון טרי או משתמשת במזון קפוא? האם הירקות והפירות גדלים בישראל או מיובאים? האם אותה חברת קייטרינג משתמשת במזון אורגני? האם אותה חברת קייטרינג נוהגת להכין את המזון מראש ואז להקפיאו עד האירוע? האם חלק מהמזון מגיע מקופסאות שימורים?

עיצוב

האם אותה חברת קייטרינג פוטנציאלית דואגת גם לדברים כמו מפיות, מפות שולחן, בדים לכיסאות וכו'? בקש מאותן חברות קייטרינג דוגמאות מאירועי עבר. חשוב להיות מאוד ברורים עם אותן חברות קייטרינג. מה שברור לכם לאו דווקא ברור להן ואתם לא רוצים הפתעות, נכון?

צוות

מה הצוות שיסופק ע"י אותה חברת קייטרינג? האם הם דואגים למחליפים במידה וצריך? האם אותה חברת קייטרינג מספקת גם שירותי בר? אם כן צריך ברמנים, כמה אורחים משרת מלצר אחד? חשוב לשאול את אותן חברות קייטרינג את כל השאלות האלו!

שאלו את אותן חברות קייטרינג מה קורה עם השאריות? חברות קייטרינג יכולות ואמורות לתת לכם את השאריות ללא עלות נוספת.

בקיצור, לבחור חברת קייטרינג זה לא פשוט כמו שחושבים, אבל עם תכנון נכון, לא תתאכזבו בסוף.


אודות מחבר המאמר

למאמרים נוספים בנושא החתונה, המשיכו לבקר אותנו באתר זה או באתר הבית - www.weddingbook.co.il.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.