אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הזדמנויות קידום לבוגרי מנהל עסקים

משנה לשנה מתרחבות אפשרויות ההעסקה והקידום לבוגרי מנהל עסקים. תכני הלימוד מתעדכנים בהתאם למגמות הבולטות בשוק, החיפוש הגובר למי שיטיבו לבצע אינטגרציה בין ניהול ומדיה, שידעו לנהל עסקים בעידן הדיגיטאלי. הסטודנטים לתואר ראשון במנהל עסקים לומדים באקדמיה תכנים רלוונטיים לעבודות ניהול התואמות לדרישות העכשוויות למי שלמדו מנהל עסקים וכתוצאה מכך גדלות גם אפשרויות ההעסקה שלהם.לפניכם מספר כיוונים מקצועיים אפשריים לבוגרי מנהל עסקים בתחומי המדיה, היזמות וניהול הפרויקטים. נושאים כגון מדיה חברתית, ניהול מוצר אינטרנטי ושיווק דיגיטאלי מקבלים תשומת לב מיוחדת ופותחים צוהר לעולם דינאמי, מחובר ומרתק להפליא.

ניהול קשר לקוחות

באפשרותם של בוגרי מנהל עסקים לאייש תפקידים של ניהול תיקי לקוחות בחברת הייטק או חברת IT, לשמור על תקשורת רצופה עם הלקוח ולהציע לו פתרונות מעשיים לפי הדרישות הדינאמיות והמגמות בשוק, ניהול קשרי לקוחות, יזמות ופיתוח עסקי. בתפקידים אלה מרבית העובדים צומחים מתוך החברה עצמה, אחרי שצברו ניסיון בשטח והם יודעים כיצד לייצג את החברה בצורה הטובה ביותר, אך מי שלומד מנהל עסקים בדגש על חברות הייטק ומתעתד לעבוד מול לקוחות יוכל להתחיל בתפקידי שירות לקוחות שונים ומשם להתפתח לכיווני ניהול צוותי לקוחות, מנהל תיקי לקוחות ואף מנהל מחלקת קשרי לקוחות. מדובר בעבודה מעניינת להפליא, כשבחברות גלובליות מדובר בלקוחות בינלאומיים.

ניהול פרויקטים

פרויקט מורכב דורש מישהו מקצועי ומומחה שיפקד על ההתנהלות של העובדים בפרויקט ויעשה אינטגרציה בין כל העוסקים במלאכה ובין האחראים על רכיבים שונים בפרויקט. מנהל פרויקט הוא הישות הניהולית בפרויקט ומדובר בתפקיד דינאמי עם אחריות רבה, ראייה רוחבית, מיומנויות שמטפחים אצל בוגרי מנהל עסקים.

ניהול דיגיטאלי

ביחס ישיר לביקוש גובר בתחום למנהלי מדיה דיגיטאליים, סטודנטים ללימודי מנהל עסקים לומדים כיצד לפעול בזירה האינטרנטית, לנהל פרויקט אינטרנטי או לשווק אותו און ליין במדיה החברתית וברשת האינטרנט. חברות רבות מחפשות בוגרי מנהל עסקים שיפקחו על פרויקטים אינטרנטיים, רשתות חברתיות וכל מה שקשור לניהול פרויקט בווב.


אודות מחבר המאמר

קורן דור סטודיו לתוכן שיווקי, כתיבת מאמרים, שיווק בפייסבוק, הדרכות על תוכן שיווקי ושיווק בפייסבוק korendor@013.net 0523432684

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.