אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה שלטי ניאון מושכים לקוחות?

למה שלטי ניאון מושכים לקוחות?

בכלכלה הבעייתית של ימינו, היכולת למשוך לקוחות חדשים ולשמר אותם חשובה יותר מאי פעם. אם לא השקעתם לאחרונה מחשבה בשילוט החוץ של העסק שלכם, אולי כדאי לעשות זאת עכשיו. ישנם סוגים רבים ושונים של שלטים מוארים בשוק, אך למה שלא תאירו את הלילה עם אמירה צבעונית באמצעות שלטי ניאון מחוץ לעסק? מאמר זה כולל מספר סיבות לכך ששלטי הניאון עושים בימים אלה קאמבק בגדול.

מראה קלאסי עם שלטי ניאון

אין ספק: שילוט ניאון מהווה מזה דורות רבים כלי סטנדרטי לברים, מסעדות, סלוני יופי, בתי מלון והרבה עסקים אחרים. אם תיזכרו בילדותכם ובשנות הנעורים שלכם, תוכלו ככל הנראה להעלות בזיכרונכם חייל כדורת ענק מניאון מחוץ למגרש הבאולינג או שלט דומה אחר שהאיר את הלילה כשנסעתם בסביבה. סגנונות שלטים אחרים באים והולכים לאחר שהם מתחילים להיראות מיושנים, אך ה"לוק" של שלט ניאון הוא קלאסי, ותחושת הרטרו שהוא מעניק תמיד באופנה.

שלטי ניאון לא יקרים

באקלים הכלכלי של התקופה האחרונה, בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים לצמצם עלויות בכל מקום ובכל זמן שהדבר מתאפשר. אם אתם זקוקים לשילוט חדש בעלות רכישה סבירה, וחשוב לכם שעלות התפעול של השלט 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע לא תגרום לכם לפשוט רגל, קשה יהיה להתחרות בשלט ניאון.

שלטי ניאון מושכים תשומת לב כל היום וכל הלילה

ניאון הוא אחת משיטות התאורה הבודדות שניתן לראות גם כאשר השמש מאירה בעוצמה החזקה ביותר וגם בלילה הכי חשוך. קשה להתעלם משלט ניאון שהוצב בחוכמה. הצבעים העזים והמרהיבים, בין אם השלט מהבהב ובין אם לאו, ימשכו את תשומת לבם של העוברים ושבים. אם לקוחות חדשים ידעו מי אתם תודות לשלטים החכמים שלכם, הם יבואו לראות במה מדובר.  

ניתן ליצור שלטי ניאון לפי הזמנה

שלטי ניאון מאופיינים בגמישות יוצאת דופן. ניתן לייצר את הלוגו שלכם באמצעות צינורות ניאון במקום פשוט לספק לו תאורה אחורית. שלטי הניאון הקיימים היום כוללים ספקטרום מרהיב של צבעים חדשים שניתן לבחור מהם וליצור שלט ייחודי בהזמנה שיתאים לעסק מכל סוג. בנוסף לעיצוב העליז, ניתן להוסיף נגיעה אישית כגון מספר טלפון או אפילו כתובת דואר אלקטרוני, בניאון בולט ויפהפה שלא ניתן לפספס.

סיכום

זהו הזמן להתחיל בטכניקות שיווק אגרסיביות של שלטים מוארים: אלה המפרסמים את עצמם היטב הם בעלי הסיכויים הטובים ביותר להמשיך לצוף בזמנים קשים. שימוש בשלטי ניאון לא רק יתרום למראה העסק שלכם אלא יהווה גם כלי אפקטיבי להבאת הלקוחות החדשים הנכונים שכה חשובים לעסק.

בכלכלה הבעייתית של ימינו, היכולת למשוך לקוחות חדשים ולשמר אותם חשובה יותר מתמיד. אם לא הקדשתם לאחרונה הרבה מחשבה לשלטי החוץ של העסק שלכם, אולי כדאי להתחיל לעשות זאת עכשיו.

 


אודות מחבר המאמר

צביקה בושי

מנכ"ל פסאורון, מאז 1974, עוסקת בייצור שלטים מוארים והיא בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים.

03-5377750

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.