אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגיע הזמן לחופש

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם חייבים חופשה? כמה פעמים הפטרתם אחרי ישיבת עבודה מתישה שאתם פשוט חייבים להתנתק מהכול? מהשגרה? מהתובענות של חיי היומיום? מהלחצים? לא תמיד מתאפשר לנו לקחת חופשה ארוכה. לרובינו יש רק מעט מאוד זמן לנצל לחופשה איכותית. ובל נשכח את האלמנט הכלכלי, חופשה יכולה להיות עניין יקר, ומכיוון שלא כולנו אוליגרכים, אזי נחפש תמיד את החופשה האיכותית ביותר בתקציב הריאלי ביותר. הזמנת צימר בצפון הארץ תענה על כל הדרישות לחופשה מרגיעה ואיכותית.

צימר בצפון – חופשה במחיר לכל כיס.

צימר בצפון הינו אלטרנטיבה יוקרתית למדי במחיר שווה לכל נפש. צימרים יוקרתיים בצפון, לעיתים ברמה של מלון חמישה כוכבים, מוצעים בחצי המחיר, אם לא פחות, מלילה במלון. ישנו היצע עצום של צימרים בגליל, המאובזרים בסטנדרטים גבוהים, ייחודיים בעיצובם ובקונספט שלהם, ובמחירים שיתאימו לכל כיס. אתרי אינטרנט מפרסמים שורה של צימרים מומלצים בצפון בתוספת ביקורות הגולשים שביקרו בהם, וכך תוכלו לקבל אינדיקציה ממקור ראשון על טיבו של הצימר.

מרבית הבקתות המוצעות מעוצבות בטוב טעם ושונות בעיצובן אחת מהשנייה. תוכלו לבחור מתוך היצע של  בקתות עץ, מערות אבן וחדרים בנויים, רובם בנויים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. הכול, כדי לאפשר לאורח חווית אירוח איכותית. מרבית החדרים מצוידים באמבט ג'קוזי רחב ידיים, מטבחון ופינת ישיבה מפנקת, וכמובן, מיטה זוגית נוחה במיוחד.

צימר בצפון – מתכון מנצח לחופשה חלומית.

צימרים יוקרתיים בצפון, מציעים חווית חופשה מרגיעה במיוחד. באווירה כפרית פסטורלית, כשמחלונכם נשקפת הכינרת במלוא הדרה ומסביבותיה שפע של חורש טבעי. צימרים בגליל, מאפשרים לחוות נופש בנופך אירופאי במרחק נגיעה מהבית. תוכלו לטייל באזור ולספוג את הטבע הארצישראלי, ליהנות מנופים מרהיבים, להתפנק בארוחות במסעדות כפריות מובחרות, להירגע מול קמין בוער באווירה רומנטית, או לקחת את אחד מטיולי הג'יפים המהנים.

צימר בצפון, ועדיף מבודד ככל שניתן, יאפשר לכם להתחבר שוב לעצמכם, לחוות את השקט הכפרי המבורך, להתאהב מחדש, ולהתרענן מלחצי השגרה. אז אם החלטתם שהגיע הזמן לחופשה, מהרו והזמינו צימר ממגוון צימרים מומלצים בצפון, שיאפשרו לכם חופשה חלומית מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

 


אודות מחבר המאמר

שלום אהרונוב

אור בראשית - צימרים באמירים

054-5747691

http://www.zimmernorth.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.