אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם דיאטת HCG - דיאטת הורמון ההיריון - באמת עובדת?

דיאטת HCG - דיאטת דר סימונס

היום בארץ מסתובבת דיאטה חדשה ששמה - דיאטת HCG או דיאטת הורמון ההיריון. מספרים סיפורי פלא - אנשים מורידים מ 8 עד 15 קילוגרם תוך כמה שבועות בלבד מבלי לעשות ספורט או לסבול רעב קשה. קמה השאלה - האם דיאטת HCG באמת עובדת? האם זה לא מסכה שיווקית חדשה? כל אלה הן שאלות לגיטימיות והגיוניות.

אני אגיד את האמת מיד - גם אני וגם אישתי עשינו את הדיאטה הזאת ואכן ירדנו - היא 12 קילו ואני קרוב ל 15 תוך פחות מ 40 יום! לכן מבחינה אישית - שנינו ממליצים היום על הדיאטה הזאת ללא שום ספק.

אבל למען הסרת הספק - חשוב לציין שזאת לא עוד דיאטה. כי כולם יודעים היום שדיאטה בתור דיאטה לא יכולה להביא לכאלה תוצאות בזמן כל כך קצר ולהיות בריאה ובטוחה באותו הזמן. וזה נכון!

בדיאטות רגילות כאשר יורדים במשקל 5 קילו, מתוכם 2 קילו זה שומן "טוב" שבו הגוף משתמש לצורך קבלת מזון ואנרגיה או כדי לרפד איברים שונים. קילו 1 אחד - אלה מים שהגוף משחרר מסיבות שונות. ורק 2 קילו נוספים הם השומן הבעייתי - ממנו רצינו להיפתר מלכתחילה.

ההבדל העיקרוני של דיאטת HCG הוא שבזמן התהליך הזה הגוף שורף כמעט אך ורק את השומן הבעייתי. כלומר, שוט נמסים אך רק במקומות הבעייתיים. מגניב לגמרי. לא שרירים לא הולכים, לא השומן הטוב לא נעלם מהגוף. אלא רק שומן הרע הולך, אשר נמצא אצל נשים בבטן, אחוריים, ידיים עליונות ועוד כמה מקומות ואצל גברים בעיקר בכרס ובחזה.

לכן כאשר עושים את התהליך ומאבדים נגיד "רק" 10 קילו תוך 40 יום - אין תופעות של עור רפוי או חולשה בלתי נסבלת. הגוף עשה מאמץ לא קטן בזמן הדיאטה, אך מאמץ כזה שגורם להבראה של מנגנון חילוף החומרים והמערכות האנדוקריניות של הגוף.

תופעת לוואי נוספת היא שאחרי ייצוב המשקל החדש שזהו השלב האחרון של התהליך - דיאטת HCG, הגוף מסוגל לקלוט יותר אוכל מבלי לצבור מאגרי שומן בעייתיים שוב. וכן הוא מתרגל למשקל החדש שהגיע אליו ולא נוטה לחזור למשקל הקודם.

 


אודות מחבר המאמר

בואי לקבל פרטים נוספים באתר שלנו דיאטת HCG - דיאטת דר סימונס עם ספריי אצות ים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.