אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות עיצוב גינות בעזרת דשא סינטטי

 

עיצוב גינות בעזרת דשא סינטטי

 

בית עם גינה הוא חלום של כול זוג ישראלי. ואם לא בבית עם גינה, לפחות לגור ליד איזה פארק עם דשא ירוק ומדהים. המזכיר לנו את חו”ל.

מזג האוויר הים תיכוני, המדברי ששורר בארצנו לא מאפשר הימצאות של מדשאות ירוקות וגדולות במשך כול השנה בבתים פרטיים או בגינות ציבוריות.

דשא סינטטי הוא פתרון ייחודי המאפשר ליהנות מהכל, דשא ירוק, מהמם שאפשר לשבת עליו, להתרגע מולו בסיום של יום עבודה, לשחק עליו ולבלות עם חברים. ללא התיחסות למזג האוויר ולאקלים הישראלי המקשה על גידול מדשאות.

לפני עשור הגעה אלינו בשורת הדשאים הסינטטיים, המאפשרת לכל אדם ליהנות ממדשאה, בכל גודל, וללא עלות תחזוקה שוטפת.

 

דשא סינטטי- חיסכון כלכלי ולא רק

 

לדשא סינטטי י תרונות רבים, כלליים, חברתיים, אקולוגיים .

  1. מדשאה ביתית ממוצעת צורכת כ 500 ליטר מים ביום! תוסיפו לזאת את עליית מחירי המים, והצורך בחיסכון במים,ויוצא מכך כי דשא סינטטי מוריד את העול הכלכלי, ומסייע לחיסכון במים, שהוא כה חשוב בארץ.

  2. דשא סינטטי שומר על איכות האדמה- אין צורך לדשן אותו, להדביר וכך הוא מרחיק רעלים מסביבת ילדים, שומר על סביבה נקייה אקולוגית, מרחיק מכרסמים ושומר על אוויר נקי ללא אבק ואבקנים המסוכנים לילדים וחולי אסטמה.

  3. אפשרות נוספת היא לשים דשא סינטטי גם על גגות, במרפסת ובעצם, בכל מקום. אפשר לרצף את מרפסת הגג או כל שטח אחר בעזרת דשא סינטטי וכך לייצר לעצמכם פינה מושלמת משלכם.

 

הדור החדש של דשא סינטטי

 

הדשאים היום מתקדמים כל כך שהם בכלל לא ינראים כמו דשא סינטטי, אלא כמו דשא אמיתי. הדשא סינטטי הוא גם יפה לעין, נעים לשימוש, עמיד בפני משקלים גבוהים ומתאים מאוד למשחק ילדים ואירוח.בנוסף, דשא סינטטי מיוצר מפולימריים ייחודיים המכילים גם מסנני קרינת UV המגנה על הדשא, ושומרת על הגוון, הגמישות, והמראה לשנים רבות. 


אודות מחבר המאמר

מוטי חיים 

אם סי פבליש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.