אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבחים מודרניים – המטבחים של המחר

מטבחים מודרניים – המטבחים של המחר

 

העידן המודרני הביא עמו שינויים רבים בתחום עיצוב הבית בכלל ועיצוב מטבחים בפרט. קיימים כיום בשוק עיצוב המטבחים פתרונות מגוונים והתפתחויות חדשות, אולם לעתים קרובות איננו יודעים לשים את האצבע על היתרונות המרכזיים של אלה. במאמר זה, נסקור חלק מיתרונותיו הרבים של המטבח המודרני, המהווה את שיא הקדמה, היוקרה והאיכות המוצעים כיום בשוק המטבחים.

 

מטבח מודרני - הרבה מעבר לעיצוב חדשני

מעבר לעיצובים מודרניים, המטבח המודרני טומן בחובו שלל פתרונות פונקציונליים – החדשנות איננה  אסטטית בלבד אלא באה לידי ביטוי בשיפור נוחות ויעילות העבודה במטבח. המטבחים המודרניים מכילים קולטי אדים משוכללים, מגירות בגדלים שונים הנשלפות בקלות, מוצרי חשמל חדישים אשר יכולים להקל רבות על העבודה במטבח ועוד.

בנוסף לנוחות השימוש, המטבחים המודרניים מיוצרים בדרך כלל מחומרי גלם באיכות גבוהה מאד, באמצעות שיטות יצור חדשניות המבטיחות עמידות בפני שחיקה ובלאי לאורך זמן. רהיטי העץ לדוגמא, שבעבר היו זקוקים לתחזוקה שוטפת מידי תקופה של צביעה או מריחה בחומרים משמרי עץ, נבנים כיום באיכות חומרים החוסכת לנו פעולות מסוג זה. חומרי הגלם האיכותיים מאפשרים ליהנות מחלקיו השונים של המטבח ואביזריו לאורך זמן. נעשה כיום שימוש בעץ חסין בפני מפגעים כמו לחות ועובש העלולים להיווצר במטבח, ברזל מגולוון ועוד חומרים ההופכים את המטבחים לעמידים הרבה יותר מבעבר.

 

מאפיין נוסף התורם לסגנונו המיוחד של המטבח המודרני הוא גופי התאורה. תאורת התקרה היא כבר לא מקור האור היחיד במטבח -  ישנו שימוש נרחב בתאורה בתוך הארונות ובין המדפים, המקלה מאד על הפעילות במטבח. בנוסף, גופי התאורה משמשים כאלמנט עיצובי נוסף התורמים לאוירה נעימה ואסטטית במטבח.

 

עיצוב המטבח המודרני שלכם

המטבח המודרני מאופיין לרוב במראה קר יחסית המתקבל משימוש בחומרים קרים כמו זכוכית, מתכת ואלומיניום – חומרי גלם המשדרים תחושת מודרניות. למטבחים בסגנון זה מתאים לבחור אביזרים נלווים בצבעים תואמים, כמו כרום למשל. צבע ארונות לבן יתאים יותר למטבח בסגנון כפרי או קלאסי.

 

אם אינכם מתחברים למראה הקר אך עדיין רוצים להנות מיתרונותיו הרבים של המטבח המודרני, הדבר בהחלט אפשרי. מטבחים מודרניים לא חייב להיות מעוצבים בסגנון מודרני - קיימים מטבחים רבים המכילים את שלל הפתרונות החדשניים, אולם הם בעלי מראה כפרי, עתיק או חם. במטבחים אלו נוצר שילוב יפהפה ומיוחד בין נוסטלגיה לחידוש. באופן כללי, חשוב לזכור שתמיד כדאי להתאים את מראה המטבח לקו העיצוב הכללי של הבית.

 

מטבחים מודרניים הם המגמה המובילה היום בשוק המטבחים ולא בכדי - הם משלבים נוחות פונקציונלית מקסימלית יחד עם עיצוב יוקרתי, העשויים להפוך את השעות הרבות במטבח להנאה של ממש.


אודות מחבר המאמר

פנל מטבחים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.