אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד להפוך את החנות אונליין שלכם לעסק בינלאומי

 

כיצד להפוך את החנות אונליין שלכם לעסק בינלאומי

 

אחד הדרכים לגדול ולהצליח בתחום המסחר האלקטרוני היא למכור ללקוחות מסביב לעולם.

לדוגמא נניח שלאחר בניית חנות אונליין יש לכם מוצר שנמכר בישראל . מכירה של המוצר ללקוחות מסביב לעולם יכולה להגדיל את נפח המסחר שלכם בצורה דרסטית.

 

הדרך המהירה ביותר – לאפשר משלוח בינלאומי

במידה ויש לכם בתהליך של בניית אתר מכירות הדרך הפשוטה ביותר תהיה לאפשר משלוח בינלואמי ולקבל תשלום בכרטיסי אשראי. (במידה והאתר שלכם הוא רק בשפה העיברית לתרגם אותו לאנגלית יהיה הצעד הראשון. ברמת האתר תצתרכו לאפשר לכל לקוח להכניס את הכתובת שלו , חשוב מאוד לחשב עלויות משלוח ולבדוק את חוקי המכס של כל מדינה. תוכלו להשתמש בשירות חינם של חברת DHL

. Trade Automation service1 זהו שירות חינם שמאפשר לחשב את עלויות המשלוח והוצאות נלוות. במידה ואתם מוכרים בכמויות קטנות או להמון מדינות שונות תרצו לשקול את האופציה הזאת.

 

למכור את המוצרים באתרי –מסחר בינלאומיים

אתם יכולים להעלות את המוצרים שלכם לאתר מסחר בינלאומיים כגון EBAY  או  אמאזון. פרסום המוצרים באתר זה יכול להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולהיפתח לשווקים חדשים במידה ויש לכם חנות אונליין. אם תרצו למכור באמאזון תצטרכו חשבון בנק באחת מהמדינות הבאות  ארה"ב, אנגליה , גרמניה.

 

International drop shipping

אם אתם עובדים עם חברה ששולחת בשבילכם תוכלו לבקש ממנה לאפשר שילוח בינלאומי

שליחה של מוצרים לחברות הפצה מקומיות

 במידה ויש לכם שוק שהוא פעיל במיוחד הדרך הטובה ביותר בשבילכם תהיה לשלוח את המוצרים לחברה שתקבל ותשלח את המוצרים בשבילכם חפשו תחת השם fulfillment service. ותמצאו המון חברות מקומיות שישמחו לקבל ולשלוח את המוצרים בשבילכם. אופציה זו תהיה הטובה ביותר אם יש לכם קהל לקוחות גדון במיוחד במדינה או אזור מסויים. דבר נוסף הוא שקרוב לוודאי שתרצו לייצא את המוצר ישירות למדינת היעד. כלומר אם אתם קונים מוצרים בסין לא תשלחו לישראל ומשם למדינה אחרת אלא ישרות למדינת היעד (תצטרכו בנוסף לדלעת את חוקי המכס ואישורים נוספים ).

 

לסיכום במידה ויש לכם מוצר או שירותים שיש להם ביקוש אצל אנשים ברחבי העולם. יהיה רעיון חכם מאוד ונכון למכור ולשווק את  המוצרים לכמה שיותר אנשים . עולם האינטרנט מאפשר לכל עסק למכור את המוצרים שלו לשווקים בינלאומיים. בהתאם לתקציב שלכם ולצפי המכירות כך תוכלו לבחור את האסטרטגיה הטובה ביותר עבורכם


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן היא חברה שמתמחה בבניית אתרי אינטרנט

אתרי מסחר \ אתרי תדמית \ אתרים מעוצבים אישית

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.