אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לשווק את אתר האינטרנט שלכם על ידי תוכן

כיצד לשווק את אתר האינטרנט שלכם על ידי תוכן

 שיווק על ידי תוכן נועד על מנת לשווק את העסק שלכם אונליין, להראות את הידע שלכם בנושא ולרכוש לקוחות חדשים. בעידן האינטרנט כל אחד בין אם זה אדם פרטי או חברה יכול לפרסם תוכן  כגון בלוג, סרטון וידאו  או מאמר. לתוכן איכותי יש פוטנציאל ליצור חשיפה ולהגיע לאלפי לקוחות.

 להתמקד באיכות ולהשתמש במקצוענים בתחום

תתמקדו בליצור תוכן איכותי לאתר שלכם . לגולשים באינטרנט יש המון אופציות להשיג מידע באינטרנט על מנת לבלוט בין כולם חשוב לתת לקוראים תוכן יחודו ושונה מהשאר.

על מנת לבלוט מהשאר לא מחייב שהאיכות של התוכן שלכם צריכה להיות הכי גבוהה, אלא ייחודית ומעניינת.  אפשר להשתמש בהומור או שפשוט לכתוב בנושאים שאתם מבינים בהם הכי הרבה.

להעלות תוכן על בסיס קבוע

ברגע שאתם מעלים תוכן על בסיס קבוע אתם יוצרים אמון ומראים סמכות וכך יכולים ליצור בסיס של קוראים ומן הסתם גם בסיס לקוחות יציב וקבוע

 

להשתמש בכלים הנכונים

להעלות תוכן ולהפיץ אותו  דורש עבודה ואתגר . לרוב האתרים בבניית חנות אונליין לא תהיה את הפלטפורמה האופטימאלית לכך לכן רצוי להשתמש באתרים כגון WORDPRESS ודומיו על מנת להקל את התהליך ולא להוסיף אתגרים נוספים.

שיווק באמצעות תוכן מסתמך על העובדה שם תספק ערך מוסף לקוראים או ללקוחות שלך הם יסמכו עליך בתור בעל עסק וכאשר יגיע המן לבצע רכישה הם יעשו זאת דרכך כי הם סומכים עליך. אם כך שיווק על ידי תוכן הוא תהליך שמשתלם מאוד לאורך זמן בין אם אתם  שוקלים בניית אתר מכירות או כל אתר אחר שיווק נכון יבטיח לכם תוצאות רצויות.

איפה כדאי להפיץ תוכן ואיך?, הדבר תלוי מאוד בתחום שבו אתם מתעסקים בו . לדוגמא אם אתם חנות שמוכרת פרחים אונליין תרצו לפתוח בלוג שמתעסק בפרחים (ולא דווקא במכירת פרחים) תתנו ערך מוסף ותלמדו אנשים על סוגי פרחים איך להשקות וכו". תוכלו להפיץ מאמרים בנושא פרחים בספריות מאמרים ולהשתתף בקהילות שמתעניינות בנושא של פרחים. לאורך זמן כל הגולשים שקראו  ממכם וקיבלו ממכם ערך מוסף אם ירצו לרכוש פרחים סיכוי גדול ישרנו דווקא ממכם כיוון שהם סומכים עליכם ויודעים עד כמה אתם מתמחים בתחום.


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן היא חברה שמתמחה בבניית אתרים

אתרי תדמית \ אתרי מכירות \ אתרים מתקדמים מעוצבים אישית

http://www.mayavision.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.