אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גיבוש לטובת ההנאה של העובדים

 

 

יום כיף הוא יום שמאורגן לטובת ההנאה של העובדים על ידי מנהל או ועד עובדים. יום כיף הוא הזדמנות מצוינת לאפשר לעובדים להתאוורר ולהשתחרר וליצור אוירה מעימה ומגובשת במקום העבודה.

איך מארגנים יום כיף?

יום כיף מטעם העבודה נבנה למעשה בעיקר כדי להכיר את החברים לעבודה טוב יותר ולהשתחרר קצת מהלחץ והשגרה היום יומית. במאמר זה אנסה לתת לכם כמה טיפים ועצות בכדי לארגן יום כיף מוצלח.

תכנון לפי התקציב ואופי העובדים

יש לשים דגש ראשוני חשוב ביותר שהפעילות עבור יום כיף המתוכנן תתאים לא רק למסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם, אלא גם לאופי של העובדים. לא מומלץ לקחת עובדים בעלי אופי עירוני ומפונק ליום מחנאות ושדאות. בין היתר יש להחליט את אופן ההגעה למקום מומלץ לשכור אוטובוס ולהתחיל את הגיבוש מהדקה הראשונה.

תכנון מראש

יש להתארגן ולבדוק זמן רב מראש בכדי לקבל תוצאה טובה ומסודרת, בעיקר אם מדובר בכמות גדולה של עובדים.בדיקה מוקדמת תתן לכם הזדמנות טובה יותר למציאת דילים ומחירים שווים יותר.

זה ייתן לכם מספיק זמן לוודא דברים כמו הגבלות על האטרקציות השונות, מסעדות,חניה ועוד.

סקר שוק

בכול פעילות או אטרקציה שבחרתם עבור יום כיף אשר מוצעת על ידי מספר גורמים ומפעילים, כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק אילו מפעילים מציעים את המחירים הטובים ביותר ולמי יש ההצעות הכי משתלמות. יש לוודא כי המפעילים מחזיקים בכל הרישיונות והביטוחים הנדרשים עבור האטרקציה הספציפית שלהם.לפעמים שווה לשלם קצת יותר עבור השירותים לחברה אמינה, מומלצת ועם וותק

סדר

רצוי מאוד שיהיה לנו מוכן לפני היציאה לפני את כל הניירת , כמו מספרי טלפון של נהג האוטובוס ושל האתרים ומפעילי האטרקציות. מומלץ להכין רשימת תכנון מוקדם ומספר ימים לפני היום המיועד לוודא שהכול ברור וסגור ומוכן עבורכם מול המפעילים ונותני השירות.


אודות מחבר המאמר

מוטי חיים

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.