אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיולים מאורגנים להודו

טיולים מאורגנים להודו

אנו מזמינים אתכם לחוויה מופלאה במדינה בה נפתחים כל החושים, ארץ הניגודים של ישן וחדש, עושר ועוני החיים בכפיפה אחת, תרבות עתיקה של אלפי שנים ומנגד מודרניזציה מעוררת השתאות. פאר והדר מול פשטות ורוחניות. טיולים מאורגנים להודו - ארץ חמשת החושים.

חוויה מסעירה של כל החושים:

טיולים מאורגנים להודו מתוכננים בקפידה רבה ובסגנון אחר, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, על מנת שהמטיילים ייחשפו למכלול העצום של טעמים, ריחות, צלילים ומראות המאפיינים מדינה מיוחדת ומרתקת כהודו.

מראה:

במדינת ענק כהודו לא ניתן להתעלם מהמגוון הרחב והמשתנה של שמורות טבע מדהימות, נופים מרהיבים, מרחבים עצומים כשלצידם ערים עם צפיפות אוכלוסין משוועת. העין לא שבעה מהמקדשים המפוארים ומעוררי ההערצה כמו הטאג' מהאל האגדי, ולא יכולה להתעלם מנגד ממראות העוני והריטואלים הדתיים והרוחניים.

מדריך הטיול המאורגן יסב את תשומת ליבכם למראות מרשימים נוספים כמו ממופעי פולקלור מקומיים וססגוניים, מלאי תוכן עשיר וצבעוני.

צליל:

בטיול תיחשפו לבליל הניבים המאפיין מדינה זו. הוא כה מגוון עד כי לאוזן נשמע כמנגינה אחת גדולה. מעל מאה שפות ויתר מחמש מאות ניבים שונים מדוברים במדינה מפתיעה זו. עוד מתנגנים באוזן קריאות הרוכלים, בהוויה היומיומית שלהם, ושירת הזמרים במופעי הפולקלור המיוחדים שלהם, אליהם יקח אתכם מדריך הטיולים.

טעם:

במסגרת הטיול המאורגן תיחשפו לטעמים משכרים ומסעירים המאפיינים את המטבח ההודי המסורתי, על תבליניו האקזוטיים.טעמים ייחודיים, מאכלים מקומיים, לצד מאכלים המושפעים מתרבות המערב.

ריח:

לא ניתן להישאר אדישים לריחות המשכרים של תבליני השווקים, ומנגד לריחות מעוררי המחלוקת של נהר הגאנגס הידוע. עוד תשאפו מלוא הריאות את ריחו של פרח הלוטוס המשכר וניחוחות פריחת השקד.

מגע:

מדריך טיולים מאורגנים להודו יחשוף אתכם לשווקים המאפשרים הצצה ססגונית לעולם של בדים מהם נתפר הסארי המסורתי, בדי כותנה ומשי שעושה חשק ללטף ולמשמש, ערימות אין סופיות של גלילי בד באיכות משובחת, הממתינים להיאסף מלוא החופן.

והלב מתרחב:

כל אלו מרכיבים שלם אחד שהוא הודו, והלב מכיל עוד ועוד רשמים המורכבים מחוויה דתית- רוחנית, תרבותית וגיאוגרפית. טיולים מאורגנים להודו הם דרך מצוינת לצבור אוסף של חוויות שייחרטו בזיכרונכם לעד.

מדריך הטיולים הצמוד בקיא ומעורה בתרבות המרתקת של הודו, באורחות החיים, במופעים המקומיים אשר כלולים בטיול. עוד כולל הטיול טיסה להודו וטיסות פנימיות, אוטובוסים משוכללים וממוזגים, לינה במלונות הטובים ביותר במסגרת של חצי פנסיון, כניסה למקדשים ואתרים היסטוריים והצצה לפולקלור המקומי.

הקבוצות מלוות על ידי מדריך ישראלי מומחה בהוויה ההודית על כל גווניה.

הטיולים מתוכננים ברמות דיוק מרבית ובהתאמה לאופי וגיל המטיילים, עם שימת דגש על מסלולים המותאמים לקבוצה.


אודות מחבר המאמר

בחסות אתר קל נופש טיולים מאורגנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.