אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה כדאי לחמם את הבית עם מערכת הסקה מרכזית

היום אנו מכירים מתרבויות שונות שיטות חימום שונות, יש תרבויות עתיקות שבהן אנשים נהגו להתגודד סביב מדורה אחת שהייתה מחממת את כולם, ויש תרבויות מתקדמות יותר שבהן אנשים מחממים את סביבת המגורים שלהם באמצעות מכשירי חימום שונים כמו תנורי ספירלה, מזגני אוויר מחממים, קמינים, או מערכות הסקה מרכזית.

היום ידוע שמערכות הסקה מרכזית נחשבות לאחת משיטות החימום הטובות ביותר, שמספקות מקסימום חום לבית במקסימום יעילות ובמינימום הוצאות. 

היתרונות שיש למערכת הסקה מרכזית נעוצות באופן פעילותה של המערכת, שהופך אותה ליעילה יותר וחסכונית יותר. אז למי מכם שאינו מכיר את היתרונות של מערכת הסקה מרכזית על פני שאר שיטות החימום הנה פירוט תמציתי של היתרונות של מערכת הסקה מרכזית.

·         מערכת הסקה מרכזית בנויה כך שהיא מפזרת את החום בכל חלקי הבית,באמצעות צינורות שמעבירים מים חמים בכל חדרי הבית, זאת בניגוד לאמצעי חימום כמו קמינים או תנורי ספירלה שהחום שלהם מתמקד בנקודה אחת בבית, שבו נמצא הקמין או תנור הספירלה.

·         מערכת הסקה מרכזית יש בה מערכת שליטה מרכזית שמאפשרת למשתמש לשלוט בפרמטרים כמו טמפרטורה, באילו חדרים תופעל המערכת, באילו שעות תופעל המערכת ועוד. מערכת שליטה כזו מאפשרת לנו להנות ממערכת הסקה מרכזית יעילה ומיטבית שמצליחה לספק לנו מקסימום חום במינימום עלויות.

·         מערכת הסקה מרכזית היא מערכת סגורה הפועלת במחזוריות ולן היא לא דורשת מאיתנו טיפול שוטף במערכת כמו שהמצב קיים במזגני אוויר.

אחת מסוגי מערכות ההסקה המרכזית הקיימות היום שהופכות להיות יותר ויותר מבוקשות היא מערכת הסקה עץ הממוחזר נאסף מנגריות אשר מפרידות בין פסולת עץ לחומר אחר ואז  מוכרות אותו לחברות הייצור של שבבי העץ הגרוסים, בדרך כלל בצורת נסורת גרוסה דק. מערכת מרכזית אקולוגית המבוססת על תנור הסקה אקולוגי, מערכת כזו אינה מזהמת אינה פולטת חומרים רעילים ומתבססת על חומר גלם שהוא שבבי עץ ממוחזרים ולא דלק או גז מזהמים.

מערכת הסקה מרכזית אקולוגית היא גם הרבה יותר בטוחה מאשר מערכת הסקה מרכזית המופעלת באמצעות דלק או גז, והסיכוי לכך  שתפרוץ שריפה או תקלות שיגרמו שריפות במערכת כזו, הוא קלוש, דלק הוא אינו סוג של חומר הנוטה להידלק המהירות, אלה לוקח זמן עד שהוא נידלק, וכשהוא נידלק זו אינה אנרגיה מתפרצת,אלה אנרגיה איטית מתמשכת, לכן אין סיכוי קלוש לפיצוץ או שריפה  אז אם וכאשר אתם עומדים לשקול מהי מערכת ההסקה המרכזית המתאימה לכם זכרו את מערכת ההסקה המרכזית האקולוגית.


אודות מחבר המאמר

תנור ירוק תנורים אקוליגים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.