אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכל על לימודי נהיגה

קודם גשו לחברים, בקשו מהם מספר שיותר רעיונות. תשאלו אחר ידידכם על שום מה הם ממליצים על אותו המדריך. לא תבואו למורה כלשהו דווקא שמכרכים עבר בעזרתו את המבחן הראשוני. תדרשו נושאים מיוחדים כגון באיזו דרך הנו מעביר את אותם השיעורים, האם מעניין להיות איתו בתוך הרכב בזמן השיעור, האומנם המורה משווה ערך נלווה ודרכי התמודדות בכביש מעל להדרכה הקונבנציונלית וכולי.

גורם אחר שמומלץ לבחון בנוגע למורה זה אודות הוותק שברשותו. מורה נהיגה שעובד הרבה זמן ארוך בשוק סביר להניח שהדריך מאות או שמא אלפי תלמידים לפניך, במידה שהמורה בעל ותק בענף התחרותי היום כלומר שהוא עושה עבודה טובה ומתאים להשתלם בעזרתו. בנוסף לכך, בררו מורה שעומד מאחוריו בית ספר לנהיגה וותיק ומקצועי. בדרך ככל אין יותר מכך מדי אינטראקציה בקרב התלמידים לבית הספר לנהיגה, אך בית ספר לנהיגה חיובי יבטיח לכם שיחד מי לדון באם יהיה משהו עם המורה. זה בוודאי נכון במקרה השייך למורה נהיגה לרכב והן בסיטואציה ששייכת ללימודי נהיגה לאופנוע.

מהותי לבדוק אודות המדריך לפני הלימודים באיזה דגם אוטו הנו מלמד (אוטומט או אולי רגיל)? והיה אם המורה בודק אודות כל הרשימה הרחבה של ענף הדרכת הנהיגה המצויים בכרטיס תלמיד נהיגה? מה איזור הלימוד שבו הוא מתעניין (בעיר ראשית או אולי עיר בינונית)? גם אם תדרשו במורה נהיגה שנראה בשבילכם דוגמן ובסוף תחליטו שלא מומלץ ללמוד להשתלם איתו באפשרותכם כמעט בכל מקרה להחליף מדריך לנהיגה.

מורי נהיגה אישי או מורה נהיגה השייך לרק אחד מאותם בתי ספר לנהיגה נבחרים ודאי אף לפי התשלום שהינם ככל הנראה דורשים בשביל הדרכה. משך השיעור זה 40 דקות ומחיריו מתחילים ב- 70 שקלים ומגיעים ל- 140 שקלים ויותר. עלות השיעורים מושפעת מאתר ההדרכות וסוגו של הרכב עליו משתלם הילד.

בעל חשיבות להדגיש מרבית הנקודות הנ"ל חיוביות אפילו אם הנכם נגשים היישר אל לימודי נהיגה לאופנוע, ההנחיות דומים, נוסף על כך והיה אם העלויות וכמות ההדרכות שונות ומשונות.

 


אודות מחבר המאמר

רותם יונה - מקצוען שיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.