אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מתקנים מקרר?

מה עושים כשחם בחוץ? נשארים במזגן, עושים מקלחת ושותים הרבה מים קרים! ומה אם המים לא קרים מספיק? קוראים לטכנאי מקררים!

מתי מזמינים טכנאי מקררים? כאשר המקרר מרעיש? פולט חום? לא מקרר מספיק? מקצר? ואולי אתם יכולים למנוע את רוב התקלות הללו?עוד יום חם, אי אפשר לחשוב אפילו על יציאה מהבית בגלל מזג האוויר הלוהט, השמש שורפת והזיעה הופכת הכל לדביק. כולם רוצים פשוט להגיע הביתה, לפתוח את המקרר ולשתות משקה צונן. אבל מה כבר אפשר לעשות כשהמקרר מתקלקל? איך שוכרים בעל מקצוע? האם ניתן להגן על המקרר והמקפיא תקין וללא תקלות? איזה מקררים חדשים מומלצים לרכישה ולמה?כי בעיה במקרר לא תקין היא חריפה יותר מסתם מים לא קרים, ותקלה שמונעת את צינון המזון שלנו פוגעת גם בטריות שלו, מהווה סכנה לבריאתנו, יוצרת הרבה ריח רע, ונוסף על כל זה, גם ביזבוז רב של כסף על צריכה לא נכונה של חשמל ומוצרים שנאלצים להיזרק לפח.צריכים אינפורמציה על תיקון מקרר אמנה? להלן קצת מידע מועיל על תחום המקררים:לשמירה על פעולה יעילה של המקרר הביתי, שמרו על המכשיר בפינה מבודדת מאור וחום, במרחק קטן מהקיר (כ-15-20 ס''מ), והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. יתר על כן, הקפידו להשאיר את פתחי האוורור פנויים בכל עת והשתדלו לא לכוון את המכשיר על עוצמה גבוהה מדי ללא צורך מסויים.מחפשים תיקון מקרר אמקור? מומלץ לברר אם המקרר נמצא עדיין תחת אחריות היצרן. במידה ואין זה המצב, תיאלצו לשלם 200 שקל לפחות על בדיקת הטכנאי ועוד תמורת התיקון והחלקים.אם באמת תיקנתם, בקשו אחריות לתיקון חוזר.מחפשים מקרר? מקררים ישראליים ותיקונם זולים יותר ממקררים תוצרת ארה''ב או קוריאה, והאיכות שלהם לא נופלת מהם (יש שיאמרו שהיא אף עולה עליהם). אם אין לכם מגבלות תקציביות, תוכלו להתחדש עם מכשיר איכותי, יוקרתי ומעוצב עם תכונות נוספות כמו למשל אפשרויות בקרת קירור מתקדמות ומרחב אחסון גדול משמעותית מהמקררים הפשוטים.לטיפים נוספים על תיקון מקררים תל אביב או כל נושא אחר בתחום המוצרים החשמליים, הכנסו לאתר שלנו. קירור קל.


אודות מחבר המאמר

פרטים נוספים על גומיות למקרר וגם על תיקון מקרר אמנה והצעות מחיר עבור טכנאי מקררים תל אביב מחכים לכם באתר שלנו www.ashanti.org.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.