אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות כלה – לנשף החשוב בחייכן

שמלת כלה אינן עוד מוצר צריכה, אף לא פריט לבוש אופנתי. על מנת לתאר את חשיבותן בעיני מי שאמורות ללבוש אותן יש לבחור מילים משפה שטרם נבראה, ממילון שטרם נכתב. השמלות האלה נאמדות ונמדדות במה שהמשוררת זלדה כינתה "פעימות הדופק האחר".

רוב הנשים נישאות פעם אחת בחיים. טבעי שירצו להיראות ביום זה במיטבן. בשמלת כלה מגשימים חלומות מלכותיים. מסיבת הכלולות היא נשף, שבו הכלה היא הכוכבת הראשית.  עיני הכול נשואות עליה. היא רוצה להרגיש, אכן , ככלה בחופתה.

היפה בשמלות ליפה בכלות:

כאשר הכלה פוסעת בשביל המוליך אל אפריון החופה ושובל שמלתה נשרך אחריה;כאשר החתן מפשיל בזהירות את שולי הינומתה של הכלה כדי להגמיעה  טיפת יין,... העיניים נשואות אליה. ברגע זה מתמקדים בה ובשמלתה המבטים. זה רגע מכונן בחייה. בתמונות שיישארו למזכרת ניתן יהיה לראות כמה היתה יפה בכלולותיה.

ג'ולי וינו מעצבת לכלות שמלות חלומיות וכן מבצעת תפירת וילונות לביתשמלת כלה  אשר הן, פשוטן כמשמען, שמלות של פעם בחיים. אתן מוזמנות, בנות (ואימותיהן או חברותיהן הטובות) להתרשם מהקולקציה העשירה של שמלות שנתפרות במיוחד עבורכן בעבודת יד קפדנית, מעוצבות בהידור מסוגנן, על-פי טעמכן והעדפתכן.

עם כתפיות או בלעדיהן, בגב חשוף – מי פחות, מי יותר – תוכלו  לבחור שמלה כלבבכן. ניתן להעשיר כל שמלה באפליקציות משובצות, בתחרות ובמרקמים שונים נוצצים וזוהרים להעצמת המראה של השמלה. בסגנו אליזבתני, קלאסי רומי או, אולי, כפרי  וצנוע – את תיראי במיטבך.

לפעמים חלומות מתלבשים בול...

אם אתן מחפשות שמלת כלה מרהיבות, אשר ייהפכו מוקד למבטיהם של כל האורחים אתן מוזמנות להפסיק לחפש ולהתחיל בתהליך הבחירה.גו'לי וינו תלביש אתכן בחתונתכן כפי שלא הייתן לבושות מעודכן. עם שמלת כלה של בית האופנה היוקרתי של ג'ולי וינו לא מפליא שיש נשים שלא רוצות שליל כלולותיהם ייגמר לעולם ושמלת הכלה תהיה הלבוש האולטימטיבי שלהן.

 נשים העתידות להינשא חשות כי מועד החתונה הולך וקרב כאשר הן מודדים שמלות. את נחשבת אצלנו לכלה מוערכת ומכובדת כבר מהרגע הראשון. אנחנו מחויבים להשקיע כל מאמץ אפשרי כדי לתפור עבורך את השמלה שתשווה לך מראה הדור של כלה.


אודות מחבר המאמר

שמלת כלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.