אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוסד המשפחה ומוסד הנישואים והחוקים שביניהם

 

דיני משפחה ותפקידו על עורך הדין

משפחה היא התא החברתי הבסיסי שמרכיב את החברה. קיימת המשפחה הגרעינית שכוללת את ההורים וילדיהם וקיימת המשפחה המורחבת שכוללת את ההורים, אחים, אחיות ובני משפחותיהם. משפחה צוברת במשך השנים, בין היתר, רכוש והון.המדינה ראתה במשך השנים צורך לחוקק חוקים אשר יסדירו את מערכת היחסים ואת ההתנהלותבנוגע לאירועים שונים שקורים במהלך החיים. עורך דין דיני משפחהיודע לייעץ איך להתנהל בצמתים השונים של החיים. עורך דין לדיני משפחה יודע גם לטפל בכל סבך החוקים הקיימים

 

עורך דין לדיני משפחה - מוסד הנישואין

מוסד הנישואין הוא מוסד מורכב מאוד. שני אנשים מרקע שונה עם תכונות שונות רצונות וצורת חשיבה שונות מחליטים להתחתן ולהקים בית ומשפחה. כל צד מביא עימו מטען אחר. כל צד מביא עימורכוש אחר. ומתאריך מסוים הם הופכים לזוג שצריך להסתדר ולחיות יחד למשך כל שארית חייהם. לימים גם הם מביאים ילדים ,והמצבים המורכבים בחייהם מתרבים. בהרבה מקרים ומסיבות שונות מתחילים לאט לאט להיפרם הקשרים העדינים שנטווים בין בני הזוג. המקרים הקשים הם המגיעים לידי גירושין. במקרים כאלו טוב יעשה הזוג אם יפנה ייעזר בשירותים של עורך דין דיני משפחה.עורך דין משפחה יכול בשלב הראשון לייעץ. ואחר כך לטפל באין ספור פרטים ובעיות שצריך לתת עליהם את הדעת. הסכמי ממון,חלוקת רכוש, מזונות. עורך דין לדיני משפחה יכול גם לייעץ בכל מה שקשור במשמורת על ילדים,ייצוג מול הרבנות ועוד.

 

עורך דין משפחה - דיני ירושה

כאמור, משפחה צוברת נכסים והון. בדרך כלל מי שצובר את הרכוש וההון הם ההורים. אך יש גם מצבים אחרים. נכון הוא שיש חוקים שהמדינה חוקקה בנושאי ירושה אלא שהחוקים האלו הם חוקים בסיסיים שנועדו לתת מענה למקרים הפשוטים. החיים מזמנים עשרות מקרים שונים ולעיתים יוצאי דופן. ובהרבה מקרים בעל הרכוש רוצה לחלק את רכושו בצורה מיוחדת. לשם כך הוא צריך להכין צוואה. עורך דין דיני משפחה הוא המומחה להכין מסמכי צוואה וירושה.

 

עורך דין משפחה - דיני משפחה נוספים

עורך דין דיני משפחה מטפל גם בנושאים אחרים בתוך המשפחה. אימוץ ילדים, הגירה, ידועים בציבור, זוגות בפרק ב' של חייהם שמעוניינים לחיות יחד ומעוניינים לערוך הסכם ממון מיוחד. כל תחום כזה הוא תחום שמצריך ידע ניסיון שיש למחזיק בתואר עורך דין לדיני משפחה. הוא יכול להדריך ולנווט את הלקוחות שלו בתחומים השונים הנ"ל. מה עוד שאלה הם הנושאים הרגישים והחשובים ביותר שיש לאדם.

 


אודות מחבר המאמר

מה הסיכוי- משרד עורכי דין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.