אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי אימון אישי – התשוקה הפנימית

יש בך את התשוקה והרצון לעזור לאחרים, כבר תקופה ארוכה מתעורר הרצון לממש את היכולת האישיות ולהעניק לאחרים את מה שיש בך. מתוך ידיעה שישנם אנשים רבים שמחכים ליצירת שינוי בחייהם, יכול להתעורר בך הרצון לעבור הכשרה של לימודי אימון אישי, ובהמשך לאמן אחרים. להעניק לאנשים אחרים תובנות שנאספו במהלך המסע האישי. אולם במקום כלשהו ישנו חשש איך עושים זאת? איך גורמים לאחרים ליצור שינוי והתפתחות בחייהם?

לימודי אימון אישי מציבים בפני האדם את האתגר לקום ולעזור לאחרים. לימודי אימון אישי במהותם מעשיים ומביאים את האדם לעמדה בה יש לו כח השפעה רב לעזור ולהניע אחרים. ההחלטה לעבור הכשרה של לימודי אימון אישי הינה צעד חשוב בדרך ליצירת שינוי משמעותי הבא ליישם את הנטייה האישית להיות מעורב בחיי אחרים.

לימודי אימון אישי – יצירת ביטחון ואסרטיביות

לימודי אימון אישי מביאים את המאמן להיות במקום בו הוא מניע אחרים. לימודי אימון אישי מדגישים את ההבדל בין לעזור לבין להקשיב לתירוצים שתוקעים ומגבילים. מכאן לימודי אימון אישי מקדמים את יכולת האסרטיביות אצל המאמן לעתיד. כיצד ניתן לרכוש מיומנות האסרטיביות? במהלך קורס אימון אישי מתפתחת יכולת לזהות את העיקר ולהפרידו מהטפל, לחתוך דברים שחוזרים על עצמם שאינם מקדמים. לימודי אימון אישי מטרתם להעצים תפיסות מחזקות וביסוס דרכי חשיבה חיוביים, שנמצאות אצל כל אחד מאתנו.

מאמן אישי עובר התמודדות אישית, שמהווה חלק מההתפתחות שמתרחשת במהלך לימודי אימון אישי. זאת כחלק מההוויה הנחוצה למי שרוצה להיות מאמן אישי בעתיד.

לימודי אימון אישי - תהליכים ודגשים ליצירת ביטחון עצמי

במהלך לימודי אימון אישי יועלו דגשים אשר ישום שלהם יוכל להעניק חיזוק לתחושת הביטחון העצמי.

לימודי אימון אישי - אומנות האסרטיביות

כיצד בעזרת לימודי אימון אישי ניתן לשנות את יכולת האסרטיביות של המתאמן?

קורס אימון אישי שם דגש רב על יצירת איזון. לתת כלים למי שפועל באסרטיביות מרובה מידי למתן את עצמו. לעצור במקומות שבהם הוא מביא עוצמה ותקיפות רבה מידי.

לימודי אימון אישי מנגד, במקומות החלשים, בהם הדברים אינם נאמרים מקדמים שינוי התנהגותי. לימודי אימון אישי חושפים את מאמן לדרכים באמצעותם ניתן להגביר את היכולת המתאמן לגרום לאחרים להקשיב ולפעול. קורס אימון אישי בוחן את התוצאות של כל פעולה. שימוש לא נכון ולא יעיל באסרטיביות יוביל לקונפליקט או התעלמות מהסביבה. היכולת ליצור שינוי בסביבה יחד עם יצירת שיתוף פעולה ותחושה טובה מהווים תוצאה רצויה. ביטחון עצמי ואסרטיביות הינם חלק חשוב מהמטרות של לימודי אימון אישי. דרכי הפעולה, צורת החשיבה, והמיומנות הנדרשת נלמדים ונרכשים במהלך לימודי אימון אישי.


אודות מחבר המאמר

מכון פתרונות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.