אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מקוריות: מתנה לטיפוס האומנותי ללא צורך בפשיטת רגל

 

מציאת מתנה לטיפוס היצירתי או האומנותי עלולה להוות משימה מעט מרתיעה. אם כך, זה חשוב שתהיו בעלי מחשבה יצירתית בקשר למתנה המושלמת שתעניקו להם. אם אתם מחפשים אחר מתנות מקוריות ואידיאליות שהן גם יצירתיות ושימושיות, אתם יכולים להפסיק בחיפושים. חנויות בוטיק מספקות את המקור הטוב ביותר לפריטים מיוחדים שניתן להעניק בתור מתנות ושאינכם צריכים להשקיע בהם יותר מדי כסף.

 

אם אתם מעצבי בתים או שאתם אוהבים דברים יצירתיים, הפתיעו את מקבל המתנות והביאו לו מתנה מהממת. קיימת רשימה נרחבת של פריטים מקוריים שמוצעים בפחות מ-75 שקלים. כך, זה מהווה יתרון לאנשים המעוניינים לפרוץ את הנורמות בנוגע להענקת מתנות אך בו בזמן אינם מעוניינים לפשוט את הרגל בבנק.

 

כיוון שחנויות המקוונות מציעות מגוון אדיר של פריטים, לעולם לא יאזלו לכם הרעיונות שללא ספק ירשימו. למשל, לני  - מתקן לפתקיות ממו הוא אידיאלי כמתנה אופנתית משותפת. הוא עוצב להחזיק פתקיות ריקות ומציג בעיצובו את הגמל הרגוע, לני. זהו גם כלי ארגוני מצוין, כשנראה ששיטת הדבקיות המסורתית אינה פועלת. לני הוא מתנה איכותית מתוך שלל מתנות מקוריות המוצעות בפחות מ-100 שקלים. אם המקבל המיועד מעריך סדר הולם במקום עבודתו, למה שלא תרכשו לו מתלה שממית? זהו מתלה שעוצב בצורת שממית ומאובזר בכל המאפיינים הארגוניים הדרושים בכדי לסדר את המסמכים המשרדיים החשובים לכם. בנוסף, השממית היא סמל למזל טוב ולכן זו תהייה בחירה טובה לבתי עסק או לחברות. ועדיין, תוכלו להשיג את כל זה רק ב- 99 שקל!

 

מוצר יצירתי אך שימושי נוסף הוא הסרגלון, שגם אותו ניתן להעניק כמתנה לעובדים. זה נמכר באנימי ב 29 שקל בלבד, מחיר מעולה לפריט כל כך שימושי.  מחזיק מפתחות זה עשוי ממתכת גמישה ופשוטה, כך שאתם יכולים לצפות לחיי מדף ארוכים במיוחד הסותרים את תג המחיר הנמוך שלו.

 

מתנות מקוריות נוספות שהן לא רק שימושיות אלא גם יצירתיות כוללות בין היתר את  A-clip, המושלם כפתרון לשולחן העבודה ולהצגת פתקיות ממו ב-49 שקל בלבד, או את ראש מפתח שמאפשר לכם לארגן את המפתחות שלכם בנוחות. אתם יכולים להשיג את סט 3 היחידות של ראש מפתח במחיר סביר של 35 שקל. קחו את הזמן וחפשו במבחר האדיר על מנת למצוא את המתנה האידיאלית שאינה מגיעה רק עם עיצוב מדהים, אלא גם עם פונקציונאליות מרשימה.


אודות מחבר המאמר

אנימי - עיצוב ישראלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.