אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהי מערכת סולארית ומה תרומתה לעתיד של העולם בכלל וישראל בפרט?

מהו עיקרון העבודה של מערכת סולארית?

כבר שנים רבות מדענים רבים מחפשים את הדרכים להפוך את האנושות לפחות מזיקה ולאיכות הסביבה. בין השיטות השונות שפותחו על מנת להשיג מטרה זו ניתן למצוא את המחזור, שימוש בחומרים נקיים אקולוגית, אך גולת הכותרת בתחום התפתחות העולם הירוק זו האנרגיה הירוקה. אנרגיה זו הינה כזאת שהופקה ללא פליטות של גזים או חומרים כימיים וללא חיסול של משאבים טבעיים. כיום, האנרגיה הירוקה האוניברסאלית היא זו המופקת בעזרת מערכת סולארית. מערכת סולארית זוהי קבוצה של פלטות סולאריות שמטרתם לקלוט את אור השמש ולהפוך אותו לאנרגיה נקייה שנוצרה מבלי לפגוע באיכות הסביבה.

האם מערכת סולארית מסחרית יכולה להפוך את עולם התעשייה לפחות מזהם?

מערכת סולארית יכולה להיות מוקמת למגוון סיבות. אחד הסוגים הינה מערכת סולארית פרטית שאדם מסוים מתקין לעצמו. מערכת סולארית משמעותית יותר זה מערכת סולארית מסחרית. מערכת סולארית מסחרית מוקמת על ידי גוף תעשייתי כלשהו ששואף לעשות את עבודתו לפחות מזיקה ומזהמת. מערכת סולארית מסחרית איכותית מאפשרת למפעל כלשהו לספק את האנרגיה הנדרשת לעבודה מבלי להשתמש בחשמל וגנראטורים מזהמים. שימוש של מערכת סולארית מסחרית על ידי חברות גדולות גם חוסכת להן כספים וגם משפרת את תדמיתן בעולם.

האם חווה סולארית יכולה להירכש רק על ידי גורמים עשירים?

מערכת סולארית רגילה או מערכת סולארית מסחרית יכולה להיות מוקמת במסגרת של חווה סולארית. חווה סולארית הינו שטח המלא בפלטות סולאריות שמפיקות אנרגיה בכמויות גדולות יותר מאשר נדרש לאזור. כלומר, מטרתה של חווה סולארית הינה ליצור אנרגיה ירוקה באופן מסחרי, על מנת למכור אותם לאנשים אחרים. חברת סולאר סאן הינה בין החברות הראשונות בארץ ששהבינו את החשיבות של אנרגיה ירוקה ושל מערכת סולארית יחידה לעומת חווה סולארית. בעזרת ייעוץ של חברה זו, כל יזם שאפתן יכול להצליח להקים חווה סולארית שגם תתרום לו בתור אדם פעיל אקולוגית ומוכן לעתיד, וגם תהפוך את העולם למקום טוב יותר.


אודות מחבר המאמר

קופירייטינג מקצועי - KOTVIM.COM

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.