אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תהליך מרתק של יצור וצביעת בד המשי

אין ספק שזה מחזה מרהיב לראות צעיפי משי נצבעים בעבודת יד על ידי אמן.דבר ראשון, זה דבר מדהים להתבונן ולהבין שאתה צופה במיומנות אשר עברה בין דורות במשך מאות ואלפי שנים. משי הנצבע בעבודת יד הופך לבד מפואר, כאשר העיצוב נעשה בצורה מקצועית, והצבעים נצבעים כמו שצריך.הדבר הבא שמרתק אנשים רבים כאשר הם צופים לראשונה בצביעה של משי היא העובדה שבתוצאה של הצביעה אין צעיף הדומה לאחר. אפילו לא אפשרות קלושה שעיצוב מסוים יחזור על עצמו. התהליך של הצביעה והיצירה של המשי הוא יצירת אמנות בפני עצמה.הצבע מושם על משי על ידו של האמן אשר מותח את הבד על מסגרת ומהדק אותו כדי למנוע תזוזה. לאחר מכן, העיצוב מסומן על המשי, ידנית או בעזרת תבנית קיימת. לאחר מכן שופכים שעווה קרה סביב המתאר של העיצוב, כדי למנוע בריחה של צבע מאיזור עיצוב אחד לשני. הצבעים חלים בדרך כלל בעזרת מברשת, ובשלב זה ישנם דברים רבים אשר האמן יכול לעשות כדי להתאים את הצבע. זה המקום המאפשר לאומני המשי הגדולים להפגין את כישוריהם. לאחר שמילאו את כל העיצוב בצבע, מאדים את הבד בתנור. אחרי שהחום מייבש ומחזק את הצבעים, שוטפים היטב את הבד. אזהרה: אסור לסחוט את המשי בשום צורה שהיא, לאחר שהתהליך הושלם כראוי, התוצאה פשוט מרשימה.ברור שהתהליך הוא איטי ודורש זמן. צביעה של בד המשי בעבודת יד הוא תהליך הן טכני והן אומנותי. זה מתבטא במחירים הלא זולים של המשי, כמובן בהתאם לאיכות של הבד והצביע.

אנחנו בshimmystyle מציעים לכם מבחר מרשים ומיוחד של, צעיפי משי מרהיבים בצבעים חלקים, שילוב של מספר צבעים או עם תוספת רקמה,  מניפות משי בשלל צבעים. בנוסף אנחנו מציעים קישוטים מיוחדים לשיער אשר מגיעים היישר מהריקודים המסורתיים של נפאל, וגם מדבקות קישוט לגבות וליידים. חוץ ממוצרים יפים ומיוחדים אנחנו מפרסמים מאמרים עם הרבה מידה חשוב ושימושי על ריקודים בכלל וריקודי בטן בפרט.

 


אודות מחבר המאמר

SHIMMYSTYLE.COM - חנות אקססוריז לריקודי בטן.

צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניים, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף מאמרים מעניינים ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.